T-Mobile pierwszym operatorem w pełni dostępnym dla osób głuchych

T-Mobile od kilku lat aktywnie działa na rzecz wsparcia różnorodności oraz włączenia. Jednym z niezwykle istotnych elementów strategii D&I (ang. Diversity and Inclusion) jest zwrócenie uwagi na potrzeby osób z niepełnosprawnościami.

Głusi mogą od początku 2022 roku skorzystać ze wszystkich dostępnych form kontaktu. Korzystając ze strony www.t-mobile.pl/c/migam głusi klienci mogą połączyć się z tłumaczem języka migowego online, który będzie uczestniczył w rozmowie pomiędzy tą osobą, a pracownikiem contact centre T‑Mobile.

W T‑Mobile dążymy do tego, aby klienci byli zawsze w centrum naszych zainteresowań. Chcemy być dostępni dla wszystkich, bez żadnych granic i na takich samych zasadach. Dlatego bardzo się cieszę, że dzięki pracy zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie najlepszych udogodnień dla klientów, udało nam się dziś jako pierwszemu operatorowi w Polsce wprowadzić we wszystkich naszych sklepach oraz na infolinii w pełni profesjonalne rozwiązanie obsługi Głuchych. Wierzę, że znacząco poprawi to komfort obsługi naszych klientów oraz będzie budować ich najlepsze doświadczenia i satysfakcję.mówi Andreas Maierhofer, Prezes T‑Mobile Polska.

To nie koniec zmian – operator zdecydował się także rozszerzyć dostępność usługi tłumacza migowego z wybranych 120 salonów do wszystkich salonów sprzedaży, których jest ponad 600 w całej Polsce. W każdym z tych miejsc klient może liczyć na połączenie, które przeprowadzi pracownik danej placówki.

Jesteśmy dumni z podejścia T‑Mobile do zapewniania dostępności w sposób kompleksowy. Współpracujemy od wielu lat i cieszy nas, że dzięki usłudze Tłumacz Migam zapewniamy Głuchym zdalny dostęp do profesjonalnych tłumaczy polskiego języka migowegokomentuje Przemysław Kuśmierek, Prezes Migam.org.

T-Mobile, w ramach realizacji strategii D&I oraz projektu „WE LOVE DIVERISTY. Siła różnorodności” prowadzi szereg działań mających na celu edukację pracowników (webinary, szkolenia dla managerów, spotkania z osobami z niepełnosprawnościami, zajęcia na temat języka włączającego), ale także zwiększenie liczby osób z niepełnosprawnościami zatrudnionych w strukturach T‑Mobile.

T‑Mobile, jako pierwszy operator telekomunikacyjny, wprowadził kompleksową dostępność dla Głuchych. Oznacza to, że już we wszystkich salonach sprzedaży oraz poprzez infolinie klienci mogą skorzystać z usługi tłumacza języka migowego.

Inne artykuły

8.05.2024Adrianna Maron

Wybierz abonament bez limitów w T-Mobile i złap atrakcyjne promocje

Na krótsze i dłuższe wycieczki albo na prezent – nowy smartfon sprawdzi się w każdej sytuacji! Wystartowała promocja w T-Mobile, która umożliwi klientom zakup smartfona Motorola Moto G54 5G Power Edition nawet 300 zł...
Czytaj więcej
7.05.2024Mateusz Marciniak

Maj pełen wrażeń z Magenta Moments

Zza okien przebija do nas coraz więcej słonecznych promieni, które dodają energii do działania. W T-Mobile zaś nigdy nie brakuje nam energii i pomysłów na to, jakie doświadczenia przygotować dla naszych klientów, aby...
Czytaj więcej
6.05.2024Adrianna Maron

To, co dobre niech trwa jak najdłużej! Przedłużamy dostęp do sieci 5G Bardziej...

W T-Mobile nie zwalniamy tempa! Nasze 5G Bardziej obejmuje swoim zasięgiem już ponad ¼ wszystkich mieszkańców Polski, a dzięki kolejnym stacjom bazowym, już wkrótce wynik ten będzie jeszcze lepszy. Dlatego przedłużamy do...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.