![](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3Ac062918a-d35f-41a2-9e2a-d48cd6e5f284%2FKampania%2520wizerunkowa_ok%25C5%2582adka.png&w=3840&q=75)
Niech nas dobra sieć łączy – startuje świąteczna kampania wizerunkowa T-Mobile
9.11.2023Adrianna Maron
Święta to wyjątkowy i radosny czas, który chętnie spędzamy w gronie najbliższych. I chociaż takie spotkanie przynosi mnóstwo radości, to czasem zdarzają się niezręczne pytania od krewnych, które potrafią wprawić w zakłopotanie. A przecież tak niewiele potrzeba, by wspólnie przeżywać święta w dobrej atmosferze. Czasami wystarczy zacząć rozmowę od prostego pytania „Czy jesteś szczęśliwy”, by na twarzy bliskiej nam osoby pojawił się uśmiech. W końcu najlepszym prezentem na święta jest dobra rozmowa. I takie przesłanie towarzyszy tegorocznej, świątecznej kampanii wizerunkowej T-Mobile.
Już za chwilę ruszy gorący okres świątecznych przygotowań, planowania i organizowania. W natłoku obowiązków, nie zapomnijmy jednak o tym, co najważniejsze – o byciu blisko siebie. I gdy nadejdzie ten wyczekiwany wieczór i cała rodzina spotka się, by wspólnie zasiąść do stołu, warto skupić się na tym, co nas łączy, a nie dzieli. Niech wzajemne oczekiwania, czy różnice ustąpią miejsca dobrej rozmowie, którą czasem wystarczy zacząć od prostego, a zarazem bardzo ważnego pytania „Czy jesteś szczęśliwy?”. To właśnie takie proste pytania mają największą moc. Dlatego w ramach kampanii wizerunkowej przygotowaliśmy spot, który – z lekkim humorem i muzycznym akcentem – pokazuje „prawdziwe” oblicze rodzinnego spotkania i tego, co tak naprawdę liczy się najbardziej – bliska relacja z osobą, która jest dla nas ważna.
W spocie widzimy młodego mężczyznę, który przyjeżdża do rodziny na święta, ale zanim zasiądzie przy świątecznym stole, jest już przepytywany przez krewnych o swoje plany zawodowe i prywatne. Nagle tę niezręczną sytuację przerywa babcia, która pyta wnuka po prostu o to, czy jest szczęśliwy. Chłopak z ulgą i uśmiechem przytakuje głową. Bo najlepszym prezentem, jaki możemy dać bliskim – nie tylko na święta, jest dobra rozmowa, będąca dowodem prawdziwej troski.
To pierwsza międzynarodowa kampania pod nowym hasłem Deutsche Telekom: "Connecting your world". Symbolizuje ona to, co powinno być dla każdego z nas najważniejsze – nie tylko w czasie świąt – czyli prawdziwe więzi międzyludzkie, które łączą.
Spot wizerunkowy został zrealizowany przez agencję MUW Saatchi & Saatchi Bratislava na rynek europejski i będzie wykorzystywany w wielu krajach, gdzie obecna jest Grupa Deutsche Telekom. W Polsce kampania będzie prowadzona w telewizji, kinie oraz social mediach. Adaptację kampanii opracował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VMLY&R. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.
W spocie widzimy młodego mężczyznę, który przyjeżdża do rodziny na święta, ale zanim zasiądzie przy świątecznym stole, jest już przepytywany przez krewnych o swoje plany zawodowe i prywatne. Nagle tę niezręczną sytuację przerywa babcia, która pyta wnuka po prostu o to, czy jest szczęśliwy. Chłopak z ulgą i uśmiechem przytakuje głową. Bo najlepszym prezentem, jaki możemy dać bliskim – nie tylko na święta, jest dobra rozmowa, będąca dowodem prawdziwej troski.
To pierwsza międzynarodowa kampania pod nowym hasłem Deutsche Telekom: "Connecting your world". Symbolizuje ona to, co powinno być dla każdego z nas najważniejsze – nie tylko w czasie świąt – czyli prawdziwe więzi międzyludzkie, które łączą.
Spot wizerunkowy został zrealizowany przez agencję MUW Saatchi & Saatchi Bratislava na rynek europejski i będzie wykorzystywany w wielu krajach, gdzie obecna jest Grupa Deutsche Telekom. W Polsce kampania będzie prowadzona w telewizji, kinie oraz social mediach. Adaptację kampanii opracował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VMLY&R. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.
Pliki do pobrania
Inne artykuły
![Weź udział w konkursie T-Mobile i doświadczaj mocy AI dzięki Samsungowi Galaxy S25](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3A5a7bb440-1644-4125-b411-ff0b5647b45a%2FPR_1266x844.png&w=3840&q=75)
7.02.2025Mateusz Marciniak
Weź udział w konkursie T-Mobile i doświadczaj mocy AI dzięki Samsungowi Galaxy...
![Jak technologie wpłyną na życie polskich rodzin za 15 lat? T-Mobile i Polityka Insight prezentują raport „Rodzina 2040”](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3A30bc7eb6-ea39-45f3-a0ad-e8d7e445f770%2FRodzina2040.jpg&w=3840&q=75)
5.02.2025Mateusz Marciniak
Jak technologie wpłyną na życie polskich rodzin za 15 lat? T-Mobile i Polityka...
![T-Mobile otwiera drzwi do świata AI – darmowa, roczna subskrypcja Perplexity Pro w Magenta Moments!](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3Ad3c1ebce-3b58-43d9-93d9-42425014eb04%2FPR_1266x844_2.png&w=3840&q=75)
4.02.2025Mateusz Marciniak
T-Mobile otwiera drzwi do świata AI – darmowa, roczna subskrypcja Perplexity...
![](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3A462163c6-1f12-4a80-80fc-debc69e7175d%2FNewsletter.jpg&w=1080&q=75)