T-Mobile przybliża technologię generacji silver – wystartował cykl warsztatów
9.10.2024Olga Wółkiewicz-Kosior
We współczesnym świecie nowe technologie są na wyciągnięcie ręki i każdy powinien móc z nich korzystać na równych zasadach. Dlatego dla wszystkich, którzy potrzebują wsparcia w poznaniu digitalowej rzeczywistości, T-Mobile – w ramach projektu edukacyjnego Sieć Pokoleń – przygotował serię warsztatów, które do końca listopada odbywają się w T-Mobile Magenta Experience Center.
Potencjał technologii jest ogromny dla różnych grup wiekowych – dla seniorów może być ona przydatnym narzędziem, które pomaga na co dzień pozostać w kontakcie z bliskimi, rozwijać swoje pasje czy załatwiać codzienne sprawy, nawet bez wychodzenia z domu. Dlatego w ramach projektu Sieć Pokoleń T-Mobile pomoże osobom z generacji silver, które z różnych przyczyn nie korzystają z dobrodziejstw, jakie oferują technologie.
W ramach kampanii Sieć Pokoleń operator przygotował cykl 10 warsztatów dotyczących podstaw obsługi smartfonów. Odbywają się one w T-Mobile Magenta Experience Center w Westfield Mokotów, czyli przestrzeni, gdzie nowinki są dosłownie na wyciągnięcie ręki. Podczas zajęć przeszkoleni konsultanci wprowadzają uczestników w cyfrowy świat, zaczynając od podstaw obsługi telefonu, przez jego personalizację, korzystanie z aplikacji, aż po kwestie związane z bezpieczeństwem.
- Jako firma odpowiedzialna społecznie dążymy do pełnego uczestnictwa starszego pokolenia w cyfrowym świecie i nie zatrzymamy się, dopóki wszyscy nie będą połączeni. Chcemy pokazać im, że dzięki technologii można odkrywać świat, nawiązywać nowe znajomości, czerpać radość z życia i być w kontakcie z bliskimi. Dlatego wystartowaliśmy z nowym cyklem warsztatów skierowanych do starszych osób, które chcą się nauczyć obsługi smartfona od podstaw. Wierzymy, że wprowadzając ich w ten świat małymi krokami i przekazując wiedzę, pokażemy im nie tylko pozytywną stronę technologii, ale także wzmocnimy ich pewność z korzystania z niej – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i ESG w T-Mobile Polska.
Warsztaty odbywają się we wtorki w godz. 10:00-12:00 w Warszawie w T-Mobile Magenta Experience Center w Westfield Mokotów do 26 listopada. Na spotkania można zapisywać się na miejscu oraz poprzez formularz dostępny na stronie www.siecpokolen.pl. Zajęcia są bezpłatne, ale liczba miejsc jest ograniczona. Projekt realizowany jest we współpracy z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej.
Technologia łączy pokolenia
T-Mobile od kilku lat realizuje działania z zakresu cyfrowego włączenia, jako część strategii ESG. W ramach kampanii edukacyjnej Sieć Pokoleń operator przygotował szkolenie online dotyczące korzystania z komputera i internetu, aby podczas pandemii, wprowadzić seniorów w cyfrowy świat. Ponadto, operator współpracuje z Fundacją Pod Dębem, dostarczając jej podopiecznym – przebywającym w Domach Seniora w całej Polsce – kilkadziesiąt laptopów, aby mogli swobodnie wyruszyć w cyfrową podróż.
Wszystkie materiały edukacyjne stworzone w ramach kampanii Sieć Pokoleń dostępne są na stronie www.siecpokolen.pl.
W ramach kampanii Sieć Pokoleń operator przygotował cykl 10 warsztatów dotyczących podstaw obsługi smartfonów. Odbywają się one w T-Mobile Magenta Experience Center w Westfield Mokotów, czyli przestrzeni, gdzie nowinki są dosłownie na wyciągnięcie ręki. Podczas zajęć przeszkoleni konsultanci wprowadzają uczestników w cyfrowy świat, zaczynając od podstaw obsługi telefonu, przez jego personalizację, korzystanie z aplikacji, aż po kwestie związane z bezpieczeństwem.
- Jako firma odpowiedzialna społecznie dążymy do pełnego uczestnictwa starszego pokolenia w cyfrowym świecie i nie zatrzymamy się, dopóki wszyscy nie będą połączeni. Chcemy pokazać im, że dzięki technologii można odkrywać świat, nawiązywać nowe znajomości, czerpać radość z życia i być w kontakcie z bliskimi. Dlatego wystartowaliśmy z nowym cyklem warsztatów skierowanych do starszych osób, które chcą się nauczyć obsługi smartfona od podstaw. Wierzymy, że wprowadzając ich w ten świat małymi krokami i przekazując wiedzę, pokażemy im nie tylko pozytywną stronę technologii, ale także wzmocnimy ich pewność z korzystania z niej – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i ESG w T-Mobile Polska.
Warsztaty odbywają się we wtorki w godz. 10:00-12:00 w Warszawie w T-Mobile Magenta Experience Center w Westfield Mokotów do 26 listopada. Na spotkania można zapisywać się na miejscu oraz poprzez formularz dostępny na stronie www.siecpokolen.pl. Zajęcia są bezpłatne, ale liczba miejsc jest ograniczona. Projekt realizowany jest we współpracy z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej.
Technologia łączy pokolenia
T-Mobile od kilku lat realizuje działania z zakresu cyfrowego włączenia, jako część strategii ESG. W ramach kampanii edukacyjnej Sieć Pokoleń operator przygotował szkolenie online dotyczące korzystania z komputera i internetu, aby podczas pandemii, wprowadzić seniorów w cyfrowy świat. Ponadto, operator współpracuje z Fundacją Pod Dębem, dostarczając jej podopiecznym – przebywającym w Domach Seniora w całej Polsce – kilkadziesiąt laptopów, aby mogli swobodnie wyruszyć w cyfrową podróż.
Wszystkie materiały edukacyjne stworzone w ramach kampanii Sieć Pokoleń dostępne są na stronie www.siecpokolen.pl.
Inne artykuły
19.11.2024Marlena Czaplak-Książek
Po raz kolejny rusza akcja świąteczna T-Mobile i Szlachetnej Paczki pod hasłem...
T-Mobile, zgodnie z ideą przełamywania barier, w akcji Stare telefony działają cuda połączył ze sobą różne światy: muzyczne, społeczne, pokoleniowe oraz kulturowe, bo takie nieoczywiste spotkania inspirują,...
19.11.2024Katarzyna Sosnowska
Ostrzegamy przed kampanią podszywającą się pod T-Mobile Polska
Ostrzegamy przed oszustwem, w którym przestępcy wysyłają fałszywe wiadomości, zachęcające do udziału w rzekomej loterii. W treści wiadomości odbiorca dostaje informację, że w zamian za wypełnienie ankiety dotyczącej satysfakcji z usług...
14.11.2024Jakub Chajdak
Zadowoleni klienci wybierają więcej usług T-Mobile - rosnąca baza klientów,...
W trzecim kwartale 2024 r. T-Mobile Polska:
- Zwiększył liczbę klientów usług mobilnych o 193 tys. i o 90 tys. liczbę klientów usług szerokopasmowych;
- Zwiększył przychody i...