Po raz kolejny rusza akcja świąteczna T-Mobile i Szlachetnej Paczki pod hasłem Stare telefony działają cuda

T-Mobile, zgodnie z ideą przełamywania barier, w akcji Stare telefony działają cuda połączył ze sobą różne światy:​ muzyczne, społeczne, pokoleniowe oraz kulturowe, bo takie nieoczywiste spotkania inspirują, łączą pomimo różnic i pokazują, że nic tak nie zbliża ludzi, jak niesienie pomocy innym.
Do współpracy przy kampanii zaproszono znanego, polskiego rapera Pezeta, który nigdy nie szedł utartą ścieżką, bo sam ma w zwyczaju wyznaczenie trendów oraz pierwszą damę polskiej sceny operowej, mezzosopranistkę Małgorzatę Walewską.
Zaproszeni do współpracy artyści, w stworzonym wspólnie utworze muzycznym udowadniają, że warto działać razem, otwierać się na innych, a bliskość może przynieść nieoczekiwane efekty i połączyć ludzi w szlachetnym celu.

W ramach promocji akcji powstał trzyminutowy wideoklip zatytułowany „Wszyscy to my”. Premiera klipu zaplanowana jest na 26-go listopada. Obejrzeć go będzie można TUTAJ.
Powstały także krótsze, 45-sekundowe materiały do promocji akcji w mediach. Spoty zachęcają do otwarcia się na innych, oraz jednoczenia się w szlachetnym celu, jakim jest pomoc potrzebującym. Reżyserem filmów jest Daniel Jaroszek.





W tej akcji stary niepotrzebny telefon czyni cuda. Jest symboliczną „cegiełką”, która jest zamieniana na finansowe wsparcie dla Szlachetnej Paczki. Im więcej oddanych telefonów, tym większe wsparcie finansowe T-Mobile przekaże Szlachetnej Paczce. A może ono sięgnąć nawet 1 000 000 zł.

Wyjątkowym elementem akcji będzie koncert świąteczny,  który odbędzie się 14 grudnia przy Manufakturze w Łodzi, w godzinach 16:00-20:00.  Artyści reprezentujący różne style muzyczne wraz z towarzyszącym chórem wykonają  popularne utwory muzyczne. Hasło wydarzenia – Stare telefony działają cuda, będzie zachęcać do oddawania starych telefonów do recyklingu w T-Mobile.  W zamian za stary telefon otrzymać będzie można upominek od T-Mobile. W trakcie  koncertu przewidziane są liczne atrakcje: m. in spotkania z influencerami oraz świąteczne warsztaty.

Możemy być z innych środowisk, mieć inne opinie, zainteresowania ale być wrażliwymi na potrzeby innych i łączyć się w pomaganiu. Wierzymy, że – dzięki połączeniu tak różnych muzycznych „baniek” – dotrzemy z akcją świąteczną do bardzo szerokiego grona odbiorców i wesprzemy wspólne działania T-Mobile i Szlachetnej Paczki na rzecz osób najbardziej potrzebujących - mówi Paulina Rekosz, Dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką i Customer Experience w T-Mobile Polska.

Komunikację  przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada agencja VML. Materiały BTL opracowała agencja ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.

Inne artykuły

3.01.2025Jakub Chajdak

Uwaga, niebezpieczne domeny - komunikat cyberbezpieczeństwa

Security Operations Center T-Mobile Polska zidentyfikował listę nowo powstałych domen, które powiązane są ze złośliwym adresem (IP 193.143.1.67).  Adres ten odpowiada za generowane kampanie phishing z domen rejestrowanych przez grupy...
Czytaj więcej
2.01.2025Adrianna Maron

Nowa oferta na doładowania ze smartfonami w supercenie od T-Mobile

Nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y, paczka 60 GB w prędkości 5G, usługa „Rok Internetu ekstra”, dzięki której można zyskać nawet 7200 GB ekstra przez rok, telefon za 1 zł na start, a do tego pełna kontrola...
Czytaj więcej
30.12.2024Adrianna Maron

Ruszyła zimowa wyprzedaż w T-Mobile

Myślisz, że sezon na prezenty już minął? Nic bardziej mylnego! W T-Mobile wciąż chcemy zaskakiwać najlepszymi ofertami. Dlatego ruszamy z zimową wyprzedażą, w ramach której dostępne są znane i lubiane smartfony, takie jak: Samsung Galaxy S24...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.