Na mikołajki rozdajemy 2 razy więcej na konto dla klientów T-Mobile na kartę
6.12.2024Adrianna Maron
W T-Mobile każda okazja jest dobra, by dzielić się prezentami z klientami. Dlatego na mikołajki dla użytkowników oferty T-Mobile na kartę mamy prezent, i to podwójny! Ci, którzy doładują konto w aplikacji „Mój T-Mobile” od 6 do 8 grudnia, otrzymają podwójne doładowanie, które mogą wykorzystać na dowolne usługi.
Każdy użytkownik taryfy GO! w ofercie T-Mobile na kartę, który w okresie promocji doładuje swoje konto za pomocą aplikacji „Mój T-Mobile” kwotą od 35 zł do 200 zł, otrzyma jednorazowy bonus odpowiadający wartości doładowania. Oznacza to, że doładowując konto na przykład za 50 zł, użytkownik otrzyma dodatkowe 50 zł – i tak aż do maksymalnej kwoty bonusu wynoszącej 200 zł! Środki z bonusu są automatycznie sumowane z kwotą doładowania i stanowią wspólną pulę na koncie. Dzięki temu użytkownicy mają pełną swobodę w wykorzystaniu otrzymanych środków. Mogą je tym samym wykorzystać na dowolne usługi.
Co warto wiedzieć o promocji?
Promocja „2x więcej na konto” skierowana jest wyłącznie do użytkowników taryfy GO! w systemie T-Mobile na kartę. Aby skorzystać z oferty, należy doładować swoje konto w aplikacji mobilnej Mój T-Mobile w dniach od 6 grudnia (od godz. 00:00) do 8 grudnia 2024 roku (do godz. 23:59). Bonus w wysokości równowartości doładowania zostanie dodany do konta w ciągu 24 godzin od zasilenia, a w przypadku korzystania z roamingu – w ciągu maksymalnie 3 dni.
Jak sprawdzić stan konta?
Użytkownicy mogą w każdej chwili sprawdzić status swojego bonusu:
Co warto wiedzieć o promocji?
Promocja „2x więcej na konto” skierowana jest wyłącznie do użytkowników taryfy GO! w systemie T-Mobile na kartę. Aby skorzystać z oferty, należy doładować swoje konto w aplikacji mobilnej Mój T-Mobile w dniach od 6 grudnia (od godz. 00:00) do 8 grudnia 2024 roku (do godz. 23:59). Bonus w wysokości równowartości doładowania zostanie dodany do konta w ciągu 24 godzin od zasilenia, a w przypadku korzystania z roamingu – w ciągu maksymalnie 3 dni.
Jak sprawdzić stan konta?
Użytkownicy mogą w każdej chwili sprawdzić status swojego bonusu:
- w aplikacji Mój T-Mobile w sekcji „Stan Twojego konta”,
- za pomocą kodu *101#,
- dzwoniąc pod bezpłatny numer *9898.
Pliki do pobrania
Inne artykuły
13.01.2025Katarzyna Sosnowska
Uwaga! Ostrzegamy przed wiadomościami podszywającymi się pod T-Mobile Polska –...
3.01.2025Jakub Chajdak
Uwaga, niebezpieczne domeny - komunikat cyberbezpieczeństwa
2.01.2025Adrianna Maron