T-Mobile przekazuje 1 milion złotych na odbudowę domów powodzian
17.09.2024Jakub Chajdak
W T-Mobile wiemy, że w trudnych chwilach liczy się przede wszystkim solidarność i wsparcie. Dlatego postanowiliśmy przekazać 1 milion złotych Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi, aby pomóc rodzinom, które ucierpiały w wyniku powodzi na południu Polski.
Nasza darowizna to odpowiedź na potrzeby tych, którzy stracili dom i poczucie bezpieczeństwa. Wierzymy, że w sytuacjach kryzysowych najważniejsze są realne i konkretne działania. Jako T-Mobile, od zawsze jesteśmy blisko ludzi, zapewniając im łączność i wsparcie. Nasza obecność w domach klientów, w ich codziennym życiu, jest dla nas zobowiązaniem. Dlatego nie wyobrażamy sobie, by w tak trudnym czasie nie stanąć po ich stronie i pomagać. Już po raz kolejny podjęliśmy więc współpracę z Polskim Czerwonym Krzyżem, organizacją, która mądrze i skutecznie kieruje pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna.
W tych trudnych chwilach rozumiemy, jak ważne jest mieć bezpieczny dom dla siebie i rodziny. Dlatego przekazujemy 1 milion złotych na pomoc rodzinom, które straciły swoje miejsca do życia. Bo wierzymy, że realne działania mają największą moc – mówi Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.
Jesteśmy firmą, która nie tylko łączy ludzi przez technologię, ale też angażuje się w pomoc tam, gdzie jest ona kluczowa. Dla nas to więcej niż słowa – to konkretne czyny.
T-Mobile. Connecting your world.
W ramach działań pomocowych, od 17 do 22 września, T-Mobile znosi limity transferu danych, we wszystkich swoich taryfach. Dla osób poszkodowanych firma uruchomiła także skróconą ścieżkę kontaktu z Biurem Obsługi Abonenta. Wystarczy zadzwonić pod numer +48 602 900 i wybrać 8, aby szybko uzyskać pomoc od konsultantów. Dodatkowo, T-Mobile przygotował kilka praktycznych informacji, które mogą być przydatne dla osób, przebywających na terenach dotkniętych powodzią.
W tych trudnych chwilach rozumiemy, jak ważne jest mieć bezpieczny dom dla siebie i rodziny. Dlatego przekazujemy 1 milion złotych na pomoc rodzinom, które straciły swoje miejsca do życia. Bo wierzymy, że realne działania mają największą moc – mówi Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.
Jesteśmy firmą, która nie tylko łączy ludzi przez technologię, ale też angażuje się w pomoc tam, gdzie jest ona kluczowa. Dla nas to więcej niż słowa – to konkretne czyny.
T-Mobile. Connecting your world.
W ramach działań pomocowych, od 17 do 22 września, T-Mobile znosi limity transferu danych, we wszystkich swoich taryfach. Dla osób poszkodowanych firma uruchomiła także skróconą ścieżkę kontaktu z Biurem Obsługi Abonenta. Wystarczy zadzwonić pod numer +48 602 900 i wybrać 8, aby szybko uzyskać pomoc od konsultantów. Dodatkowo, T-Mobile przygotował kilka praktycznych informacji, które mogą być przydatne dla osób, przebywających na terenach dotkniętych powodzią.
Inne artykuły
11.12.2024Marlena Czaplak-Książek
T-Mobile i Szlachetna Paczka zapraszają na świąteczny koncert w Łodzi
Występy znanych polskich artystów, warsztaty robienia bombek i ozdabiania pierniczków, spotkania z twórcami internetowymi oraz pyszne przekąski i gorące napoje – to wszystko będzie czekać na tych, którzy w...
6.12.2024Adrianna Maron
Na mikołajki rozdajemy 2 razy więcej na konto dla klientów T-Mobile na kartę
W T-Mobile każda okazja jest dobra, by dzielić się prezentami z klientami. Dlatego na mikołajki dla użytkowników oferty T-Mobile na kartę mamy prezent, i to podwójny! Ci, którzy doładują konto w aplikacji...
5.12.2024Adrianna
Osiągnij wyższy level z T-Mobile – doładuj swoje konto i wygraj cenne nagrody
Jak osiągnąć wyższy level z T-Mobile na kartę lub Heyah na kartę? To proste! Doładowując swoje konto za min. 35 zł i odpowiadając na pytanie konkursowe można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, takich jak konsole retro, smartfony...