T-Mobile przekazuje 1 milion złotych na odbudowę domów powodzian
17.09.2024Jakub Chajdak
W T-Mobile wiemy, że w trudnych chwilach liczy się przede wszystkim solidarność i wsparcie. Dlatego postanowiliśmy przekazać 1 milion złotych Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi, aby pomóc rodzinom, które ucierpiały w wyniku powodzi na południu Polski.
Nasza darowizna to odpowiedź na potrzeby tych, którzy stracili dom i poczucie bezpieczeństwa. Wierzymy, że w sytuacjach kryzysowych najważniejsze są realne i konkretne działania. Jako T-Mobile, od zawsze jesteśmy blisko ludzi, zapewniając im łączność i wsparcie. Nasza obecność w domach klientów, w ich codziennym życiu, jest dla nas zobowiązaniem. Dlatego nie wyobrażamy sobie, by w tak trudnym czasie nie stanąć po ich stronie i pomagać. Już po raz kolejny podjęliśmy więc współpracę z Polskim Czerwonym Krzyżem, organizacją, która mądrze i skutecznie kieruje pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna.
W tych trudnych chwilach rozumiemy, jak ważne jest mieć bezpieczny dom dla siebie i rodziny. Dlatego przekazujemy 1 milion złotych na pomoc rodzinom, które straciły swoje miejsca do życia. Bo wierzymy, że realne działania mają największą moc – mówi Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.
Jesteśmy firmą, która nie tylko łączy ludzi przez technologię, ale też angażuje się w pomoc tam, gdzie jest ona kluczowa. Dla nas to więcej niż słowa – to konkretne czyny.
T-Mobile. Connecting your world.
W ramach działań pomocowych, od 17 do 22 września, T-Mobile znosi limity transferu danych, we wszystkich swoich taryfach. Dla osób poszkodowanych firma uruchomiła także skróconą ścieżkę kontaktu z Biurem Obsługi Abonenta. Wystarczy zadzwonić pod numer +48 602 900 i wybrać 8, aby szybko uzyskać pomoc od konsultantów. Dodatkowo, T-Mobile przygotował kilka praktycznych informacji, które mogą być przydatne dla osób, przebywających na terenach dotkniętych powodzią.
W tych trudnych chwilach rozumiemy, jak ważne jest mieć bezpieczny dom dla siebie i rodziny. Dlatego przekazujemy 1 milion złotych na pomoc rodzinom, które straciły swoje miejsca do życia. Bo wierzymy, że realne działania mają największą moc – mówi Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.
Jesteśmy firmą, która nie tylko łączy ludzi przez technologię, ale też angażuje się w pomoc tam, gdzie jest ona kluczowa. Dla nas to więcej niż słowa – to konkretne czyny.
T-Mobile. Connecting your world.
W ramach działań pomocowych, od 17 do 22 września, T-Mobile znosi limity transferu danych, we wszystkich swoich taryfach. Dla osób poszkodowanych firma uruchomiła także skróconą ścieżkę kontaktu z Biurem Obsługi Abonenta. Wystarczy zadzwonić pod numer +48 602 900 i wybrać 8, aby szybko uzyskać pomoc od konsultantów. Dodatkowo, T-Mobile przygotował kilka praktycznych informacji, które mogą być przydatne dla osób, przebywających na terenach dotkniętych powodzią.
Inne artykuły
19.11.2024Marlena Czaplak-Książek
Po raz kolejny rusza akcja świąteczna T-Mobile i Szlachetnej Paczki pod hasłem...
T-Mobile, zgodnie z ideą przełamywania barier, w akcji Stare telefony działają cuda połączył ze sobą różne światy: muzyczne, społeczne, pokoleniowe oraz kulturowe, bo takie nieoczywiste spotkania inspirują,...
19.11.2024Katarzyna Sosnowska
Ostrzegamy przed kampanią podszywającą się pod T-Mobile Polska
Ostrzegamy przed oszustwem, w którym przestępcy wysyłają fałszywe wiadomości, zachęcające do udziału w rzekomej loterii. W treści wiadomości odbiorca dostaje informację, że w zamian za wypełnienie ankiety dotyczącej satysfakcji z usług...
14.11.2024Jakub Chajdak
Zadowoleni klienci wybierają więcej usług T-Mobile - rosnąca baza klientów,...
W trzecim kwartale 2024 r. T-Mobile Polska:
- Zwiększył liczbę klientów usług mobilnych o 193 tys. i o 90 tys. liczbę klientów usług szerokopasmowych;
- Zwiększył przychody i...