T-Mobile przekazuje 1 milion złotych na odbudowę domów powodzian

17.09.2024Jakub Chajdak
W T-Mobile wiemy, że w trudnych chwilach liczy się przede wszystkim solidarność i wsparcie. Dlatego postanowiliśmy przekazać 1 milion złotych Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi, aby pomóc rodzinom, które ucierpiały w wyniku powodzi na południu Polski.
 
Nasza darowizna to odpowiedź na potrzeby tych, którzy stracili dom i poczucie bezpieczeństwa. Wierzymy, że w sytuacjach kryzysowych najważniejsze są realne i konkretne działania. Jako T-Mobile, od zawsze jesteśmy blisko ludzi, zapewniając im łączność i wsparcie. Nasza obecność w domach klientów, w ich codziennym życiu, jest dla nas zobowiązaniem. Dlatego nie wyobrażamy sobie, by w tak trudnym czasie nie stanąć po ich stronie i pomagać. Już po raz kolejny podjęliśmy więc współpracę z Polskim Czerwonym Krzyżem, organizacją, która mądrze i skutecznie kieruje pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna.

W tych trudnych chwilach rozumiemy, jak ważne jest mieć bezpieczny dom dla siebie i rodziny. Dlatego przekazujemy 1 milion złotych na pomoc rodzinom, które straciły swoje miejsca do życia. Bo wierzymy, że realne działania mają największą moc  – mówi Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.

Jesteśmy firmą, która nie tylko łączy ludzi przez technologię, ale też angażuje się w pomoc tam, gdzie jest ona kluczowa. Dla nas to więcej niż słowa – to konkretne czyny.

T-Mobile. Connecting your world.

W ramach działań pomocowych, od 17 do 22 września, T-Mobile znosi limity transferu danych, we wszystkich swoich taryfach. Dla osób poszkodowanych firma uruchomiła także skróconą ścieżkę kontaktu z Biurem Obsługi Abonenta. Wystarczy zadzwonić pod numer +48 602 900 i wybrać 8, aby szybko uzyskać pomoc od konsultantów. Dodatkowo, T-Mobile przygotował kilka praktycznych informacji, które mogą być przydatne dla osób, przebywających na terenach dotkniętych powodzią.
 

Inne artykuły

17.09.2024Jakub Chajdak

T-Mobile znosi limity danych – pełen dostęp do informacji dla dotkniętych...

W odpowiedzi na powódź na południu Polski, T-Mobile znosi limity danych dla wszystkich klientów, niezależnie od tego, czy korzystają z oferty abonamentowej, czy prepaid. 
 
Czytaj więcej
17.09.2024Jakub Chajdak

T-Mobile przekazuje 1 milion złotych na odbudowę domów powodzian

W T-Mobile wiemy, że w trudnych chwilach liczy się przede wszystkim solidarność i wsparcie. Dlatego postanowiliśmy przekazać 1 milion złotych Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi, aby pomóc rodzinom, które ucierpiały w wyniku powodzi...
Czytaj więcej
13.09.2024Mateusz Marciniak

Podróżuj jak VIP z Magenta Moments i tankuj taniej na stacjach Circle K!

Codzienne dojazdy do pracy, szkoły czy po zakupy, rodzinne weekendy, wyjazdy z przyjaciółmi – każdy cel jest ważny. W T-Mobile chcemy, aby nasi klienci mieli wyłącznie najlepsze doświadczenia. Podobny cel przyświeca sieci stacji...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.