Technologia, innowacje i bezpieczeństwo w jednym miejscu. Rusza nowa kampania promująca T Business – ofertę skierowaną do segmentu B2B

Dynamicznie rozwijający się świat to nowe wyzwania, a ich podjęcie w rozwoju biznesu staje się nie tylko trendem, ale nawet koniecznością – jednym z nich jest digitalizacja. O tym właśnie opowiada najnowsza kampania na temat T Business – oferty wznoszącej dostarczanie kompleksowych rozwiązań biznesowych na jeszcze wyższy poziom!
W T-Mobile wiemy, jak kluczowe jest dziś wykorzystanie technologii, aby pozostać konkurencyjnym na rynku. T Business to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na zaawansowane rozwiązania cyfrowe, które nie tylko ułatwiają codzienną działalność, ale także wspierają firmy w ich strategicznym rozwoju. Dzięki temu, firmy mogą skoncentrować się na swoich kluczowych celach, podczas gdy T Business dba o ich technologiczną przyszłość.

Oferta składa się z 7 różnych linii produktowych: Mobile, Next Generation Connectivity, Cybersecurity, Modern Workplace, ERP, Smart City / IoT oraz Data Center & Cloud. Ma za zadanie napędzać cyfrową transformację, dostarczając nowoczesne rozwiązania i zaawansowane technologie. Wspiera firmy i instytucje publiczne w procesie digitalizacji.

W ramach kampanii promowane są trzy rozwiązania z zakresu oferty T Business. Cyber Guard® - autorskie rozwiązanie T-Mobile, wykorzystujące mechanizmy Big Data oraz uczenia maszynowego w procesie monitorowania stanu bezpieczeństwa IT służbowych urządzeń mobilnych. Business Cloud, czyli szeroka oferta zarówno przestrzeni chmurowej dla firm, jak i kompleksowe wsparcie w migracji do chmury. Trzecim rozwiązaniem jest usługa Wi-Fi as a Service, czyli kompleksowe rozwiązanie dla tych, którzy chcą zapewnić urządzeniom w firmie, jak również swoim Klientom, dostęp do sieci Wi-Fi i nie mają możliwości samodzielnej organizacji i zarządzania urządzeniami sieciowymi.

Od 2 września kampania reklamowa widoczna jest w telewizji, internecie, social mediach, na ekranach LED w centrach biznesowych oraz w kontekstowych współpracach z mediami branżowymi.

Kampanię na rynek europejski przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Germany. Jej adaptacją na rynek polski zajął się Departament Zarządzania Marką wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VML. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.

Wszystkie informacje dotyczące oferty T Business są na stronie: https://biznes.t-mobile.pl/.

Inne artykuły

19.11.2024Marlena Czaplak-Książek

Po raz kolejny rusza akcja świąteczna T-Mobile i Szlachetnej Paczki pod hasłem...

T-Mobile, zgodnie z ideą przełamywania barier, w akcji Stare telefony działają cuda połączył ze sobą różne światy:​ muzyczne, społeczne, pokoleniowe oraz kulturowe, bo takie nieoczywiste spotkania inspirują,...
Czytaj więcej
19.11.2024Katarzyna Sosnowska

Ostrzegamy przed kampanią podszywającą się pod T-Mobile Polska

Ostrzegamy przed oszustwem, w którym przestępcy wysyłają fałszywe wiadomości, zachęcające do udziału w rzekomej loterii. W treści wiadomości odbiorca dostaje informację, że w zamian za wypełnienie ankiety dotyczącej satysfakcji z usług...
Czytaj więcej
14.11.2024Jakub Chajdak

Zadowoleni klienci wybierają więcej usług T-Mobile - rosnąca baza klientów,...

W trzecim kwartale 2024 r. T-Mobile Polska:
  • Zwiększył liczbę klientów usług mobilnych o 193 tys. i o 90 tys. liczbę klientów usług szerokopasmowych;
  • Zwiększył przychody i...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.