Technologia, innowacje i bezpieczeństwo w jednym miejscu. Rusza nowa kampania promująca T Business – ofertę skierowaną do segmentu B2B
2.09.2024Adrianna Maron
Dynamicznie rozwijający się świat to nowe wyzwania, a ich podjęcie w rozwoju biznesu staje się nie tylko trendem, ale nawet koniecznością – jednym z nich jest digitalizacja. O tym właśnie opowiada najnowsza kampania na temat T Business – oferty wznoszącej dostarczanie kompleksowych rozwiązań biznesowych na jeszcze wyższy poziom!
W T-Mobile wiemy, jak kluczowe jest dziś wykorzystanie technologii, aby pozostać konkurencyjnym na rynku. T Business to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na zaawansowane rozwiązania cyfrowe, które nie tylko ułatwiają codzienną działalność, ale także wspierają firmy w ich strategicznym rozwoju. Dzięki temu, firmy mogą skoncentrować się na swoich kluczowych celach, podczas gdy T Business dba o ich technologiczną przyszłość.
Oferta składa się z 7 różnych linii produktowych: Mobile, Next Generation Connectivity, Cybersecurity, Modern Workplace, ERP, Smart City / IoT oraz Data Center & Cloud. Ma za zadanie napędzać cyfrową transformację, dostarczając nowoczesne rozwiązania i zaawansowane technologie. Wspiera firmy i instytucje publiczne w procesie digitalizacji.
W ramach kampanii promowane są trzy rozwiązania z zakresu oferty T Business. Cyber Guard® - autorskie rozwiązanie T-Mobile, wykorzystujące mechanizmy Big Data oraz uczenia maszynowego w procesie monitorowania stanu bezpieczeństwa IT służbowych urządzeń mobilnych. Business Cloud, czyli szeroka oferta zarówno przestrzeni chmurowej dla firm, jak i kompleksowe wsparcie w migracji do chmury. Trzecim rozwiązaniem jest usługa Wi-Fi as a Service, czyli kompleksowe rozwiązanie dla tych, którzy chcą zapewnić urządzeniom w firmie, jak również swoim Klientom, dostęp do sieci Wi-Fi i nie mają możliwości samodzielnej organizacji i zarządzania urządzeniami sieciowymi.
Od 2 września kampania reklamowa widoczna jest w telewizji, internecie, social mediach, na ekranach LED w centrach biznesowych oraz w kontekstowych współpracach z mediami branżowymi.
Kampanię na rynek europejski przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Germany. Jej adaptacją na rynek polski zajął się Departament Zarządzania Marką wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VML. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.
Wszystkie informacje dotyczące oferty T Business są na stronie: https://biznes.t-mobile.pl/.
Oferta składa się z 7 różnych linii produktowych: Mobile, Next Generation Connectivity, Cybersecurity, Modern Workplace, ERP, Smart City / IoT oraz Data Center & Cloud. Ma za zadanie napędzać cyfrową transformację, dostarczając nowoczesne rozwiązania i zaawansowane technologie. Wspiera firmy i instytucje publiczne w procesie digitalizacji.
W ramach kampanii promowane są trzy rozwiązania z zakresu oferty T Business. Cyber Guard® - autorskie rozwiązanie T-Mobile, wykorzystujące mechanizmy Big Data oraz uczenia maszynowego w procesie monitorowania stanu bezpieczeństwa IT służbowych urządzeń mobilnych. Business Cloud, czyli szeroka oferta zarówno przestrzeni chmurowej dla firm, jak i kompleksowe wsparcie w migracji do chmury. Trzecim rozwiązaniem jest usługa Wi-Fi as a Service, czyli kompleksowe rozwiązanie dla tych, którzy chcą zapewnić urządzeniom w firmie, jak również swoim Klientom, dostęp do sieci Wi-Fi i nie mają możliwości samodzielnej organizacji i zarządzania urządzeniami sieciowymi.
Od 2 września kampania reklamowa widoczna jest w telewizji, internecie, social mediach, na ekranach LED w centrach biznesowych oraz w kontekstowych współpracach z mediami branżowymi.
Kampanię na rynek europejski przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Germany. Jej adaptacją na rynek polski zajął się Departament Zarządzania Marką wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VML. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.
Wszystkie informacje dotyczące oferty T Business są na stronie: https://biznes.t-mobile.pl/.
Inne artykuły
3.01.2025Jakub Chajdak
Uwaga, niebezpieczne domeny - komunikat cyberbezpieczeństwa
Security Operations Center T-Mobile Polska zidentyfikował listę nowo powstałych domen, które powiązane są ze złośliwym adresem (IP 193.143.1.67). Adres ten odpowiada za generowane kampanie phishing z domen rejestrowanych przez grupy...
2.01.2025Adrianna Maron
Nowa oferta na doładowania ze smartfonami w supercenie od T-Mobile
Nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y, paczka 60 GB w prędkości 5G, usługa „Rok Internetu ekstra”, dzięki której można zyskać nawet 7200 GB ekstra przez rok, telefon za 1 zł na start, a do tego pełna kontrola...
30.12.2024Adrianna Maron
Ruszyła zimowa wyprzedaż w T-Mobile
Myślisz, że sezon na prezenty już minął? Nic bardziej mylnego! W T-Mobile wciąż chcemy zaskakiwać najlepszymi ofertami. Dlatego ruszamy z zimową wyprzedażą, w ramach której dostępne są znane i lubiane smartfony, takie jak: Samsung Galaxy S24...