T-Mobile znosi limity danych – pełen dostęp do informacji dla dotkniętych powodzią
17.09.2024Jakub Chajdak
W odpowiedzi na powódź na południu Polski, T-Mobile znosi limity danych dla wszystkich klientów, niezależnie od tego, czy korzystają z oferty abonamentowej, czy prepaid.
Jako firma, której misją jest łączenie ludzi i likwidowanie barier w komunikacji, chcemy umożliwić każdemu dotkniętemu tą katastrofą niezakłócony dostęp do informacji i kontaktu z bliskimi oraz służbami ratunkowymi. Od dziś, aż do końca tygodnia (22 września), nasi klienci mogą korzystać z nielimitowanego transferu danych.
Dla osób poszkodowanych uruchomiliśmy także skróconą ścieżkę kontaktu z Biurem Obsługi Abonenta. Wystarczy zadzwonić pod numer +48 602 900 i wybrać 8, aby szybko uzyskać pomoc od naszych konsultantów. Dodatkowo, przygotowaliśmy też kilka praktycznych informacji, które mogą być przydatne dla osób, przebywających na terenach dotkniętych powodzią.
Miniony weekend to czas wzmożonej pracy naszych zespołów, które działały bez przerwy, by utrzymać łączność w najbardziej potrzebujących miejscach. Nasze ekipy techniczne, zarówno w terenie, jak i w centrali, zapewniają sprawne działanie sieci, aby nasi klienci mieli stały dostęp do usług.
Nie przestajemy pomagać. Jesteśmy w kontakcie z Polskim Czerwonym Krzyżem, organizujemy zbiórki najpotrzebniejszych rzeczy w naszych biurach i reagujemy na zmieniające się potrzeby w regionach dotkniętych powodzią. Zarówno klienci, jak i nasi pracownicy, mogą liczyć na nasze wsparcie.
T-Mobile Connecting Your World
Dla osób poszkodowanych uruchomiliśmy także skróconą ścieżkę kontaktu z Biurem Obsługi Abonenta. Wystarczy zadzwonić pod numer +48 602 900 i wybrać 8, aby szybko uzyskać pomoc od naszych konsultantów. Dodatkowo, przygotowaliśmy też kilka praktycznych informacji, które mogą być przydatne dla osób, przebywających na terenach dotkniętych powodzią.
Miniony weekend to czas wzmożonej pracy naszych zespołów, które działały bez przerwy, by utrzymać łączność w najbardziej potrzebujących miejscach. Nasze ekipy techniczne, zarówno w terenie, jak i w centrali, zapewniają sprawne działanie sieci, aby nasi klienci mieli stały dostęp do usług.
Nie przestajemy pomagać. Jesteśmy w kontakcie z Polskim Czerwonym Krzyżem, organizujemy zbiórki najpotrzebniejszych rzeczy w naszych biurach i reagujemy na zmieniające się potrzeby w regionach dotkniętych powodzią. Zarówno klienci, jak i nasi pracownicy, mogą liczyć na nasze wsparcie.
T-Mobile Connecting Your World
Pliki do pobrania
Inne artykuły
11.12.2024Marlena Czaplak-Książek
T-Mobile i Szlachetna Paczka zapraszają na świąteczny koncert w Łodzi
Występy znanych polskich artystów, warsztaty robienia bombek i ozdabiania pierniczków, spotkania z twórcami internetowymi oraz pyszne przekąski i gorące napoje – to wszystko będzie czekać na tych, którzy w...
6.12.2024Adrianna Maron
Na mikołajki rozdajemy 2 razy więcej na konto dla klientów T-Mobile na kartę
W T-Mobile każda okazja jest dobra, by dzielić się prezentami z klientami. Dlatego na mikołajki dla użytkowników oferty T-Mobile na kartę mamy prezent, i to podwójny! Ci, którzy doładują konto w aplikacji...
5.12.2024Adrianna
Osiągnij wyższy level z T-Mobile – doładuj swoje konto i wygraj cenne nagrody
Jak osiągnąć wyższy level z T-Mobile na kartę lub Heyah na kartę? To proste! Doładowując swoje konto za min. 35 zł i odpowiadając na pytanie konkursowe można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, takich jak konsole retro, smartfony...