
T-Mobile znosi limity danych – pełen dostęp do informacji dla dotkniętych powodzią

17.09.2024Jakub Chajdak
W odpowiedzi na powódź na południu Polski, T-Mobile znosi limity danych dla wszystkich klientów, niezależnie od tego, czy korzystają z oferty abonamentowej, czy prepaid.
Jako firma, której misją jest łączenie ludzi i likwidowanie barier w komunikacji, chcemy umożliwić każdemu dotkniętemu tą katastrofą niezakłócony dostęp do informacji i kontaktu z bliskimi oraz służbami ratunkowymi. Od dziś, aż do końca tygodnia (22 września), nasi klienci mogą korzystać z nielimitowanego transferu danych.
Dla osób poszkodowanych uruchomiliśmy także skróconą ścieżkę kontaktu z Biurem Obsługi Abonenta. Wystarczy zadzwonić pod numer +48 602 900 i wybrać 8, aby szybko uzyskać pomoc od naszych konsultantów. Dodatkowo, przygotowaliśmy też kilka praktycznych informacji, które mogą być przydatne dla osób, przebywających na terenach dotkniętych powodzią.
Miniony weekend to czas wzmożonej pracy naszych zespołów, które działały bez przerwy, by utrzymać łączność w najbardziej potrzebujących miejscach. Nasze ekipy techniczne, zarówno w terenie, jak i w centrali, zapewniają sprawne działanie sieci, aby nasi klienci mieli stały dostęp do usług.
Nie przestajemy pomagać. Jesteśmy w kontakcie z Polskim Czerwonym Krzyżem, organizujemy zbiórki najpotrzebniejszych rzeczy w naszych biurach i reagujemy na zmieniające się potrzeby w regionach dotkniętych powodzią. Zarówno klienci, jak i nasi pracownicy, mogą liczyć na nasze wsparcie.
T-Mobile Connecting Your World
Dla osób poszkodowanych uruchomiliśmy także skróconą ścieżkę kontaktu z Biurem Obsługi Abonenta. Wystarczy zadzwonić pod numer +48 602 900 i wybrać 8, aby szybko uzyskać pomoc od naszych konsultantów. Dodatkowo, przygotowaliśmy też kilka praktycznych informacji, które mogą być przydatne dla osób, przebywających na terenach dotkniętych powodzią.
Miniony weekend to czas wzmożonej pracy naszych zespołów, które działały bez przerwy, by utrzymać łączność w najbardziej potrzebujących miejscach. Nasze ekipy techniczne, zarówno w terenie, jak i w centrali, zapewniają sprawne działanie sieci, aby nasi klienci mieli stały dostęp do usług.
Nie przestajemy pomagać. Jesteśmy w kontakcie z Polskim Czerwonym Krzyżem, organizujemy zbiórki najpotrzebniejszych rzeczy w naszych biurach i reagujemy na zmieniające się potrzeby w regionach dotkniętych powodzią. Zarówno klienci, jak i nasi pracownicy, mogą liczyć na nasze wsparcie.
T-Mobile Connecting Your World
Pliki do pobrania
Inne artykuły

8.05.2025Barbara Rożyńska
Fundacja TV Puls „Pod Dębem” wraz z T-Mobile wspiera rozwój kompetencji...

8.05.2025Mateusz Marciniak
Darmowe dostawy z Wolt nawet przez 12 miesięcy w Magenta Moments od T-Mobile

6.05.2025Mateusz Marciniak
Wiosna pełna relacji w T-Mobile! Użytkownicy Magenta Moments burząc bariery...
