T-Mobile znosi limity danych – pełen dostęp do informacji dla dotkniętych powodzią
17.09.2024Jakub Chajdak
W odpowiedzi na powódź na południu Polski, T-Mobile znosi limity danych dla wszystkich klientów, niezależnie od tego, czy korzystają z oferty abonamentowej, czy prepaid.
Jako firma, której misją jest łączenie ludzi i likwidowanie barier w komunikacji, chcemy umożliwić każdemu dotkniętemu tą katastrofą niezakłócony dostęp do informacji i kontaktu z bliskimi oraz służbami ratunkowymi. Od dziś, aż do końca tygodnia (22 września), nasi klienci mogą korzystać z nielimitowanego transferu danych.
Dla osób poszkodowanych uruchomiliśmy także skróconą ścieżkę kontaktu z Biurem Obsługi Abonenta. Wystarczy zadzwonić pod numer +48 602 900 i wybrać 8, aby szybko uzyskać pomoc od naszych konsultantów. Dodatkowo, przygotowaliśmy też kilka praktycznych informacji, które mogą być przydatne dla osób, przebywających na terenach dotkniętych powodzią.
Miniony weekend to czas wzmożonej pracy naszych zespołów, które działały bez przerwy, by utrzymać łączność w najbardziej potrzebujących miejscach. Nasze ekipy techniczne, zarówno w terenie, jak i w centrali, zapewniają sprawne działanie sieci, aby nasi klienci mieli stały dostęp do usług.
Nie przestajemy pomagać. Jesteśmy w kontakcie z Polskim Czerwonym Krzyżem, organizujemy zbiórki najpotrzebniejszych rzeczy w naszych biurach i reagujemy na zmieniające się potrzeby w regionach dotkniętych powodzią. Zarówno klienci, jak i nasi pracownicy, mogą liczyć na nasze wsparcie.
T-Mobile Connecting Your World
Dla osób poszkodowanych uruchomiliśmy także skróconą ścieżkę kontaktu z Biurem Obsługi Abonenta. Wystarczy zadzwonić pod numer +48 602 900 i wybrać 8, aby szybko uzyskać pomoc od naszych konsultantów. Dodatkowo, przygotowaliśmy też kilka praktycznych informacji, które mogą być przydatne dla osób, przebywających na terenach dotkniętych powodzią.
Miniony weekend to czas wzmożonej pracy naszych zespołów, które działały bez przerwy, by utrzymać łączność w najbardziej potrzebujących miejscach. Nasze ekipy techniczne, zarówno w terenie, jak i w centrali, zapewniają sprawne działanie sieci, aby nasi klienci mieli stały dostęp do usług.
Nie przestajemy pomagać. Jesteśmy w kontakcie z Polskim Czerwonym Krzyżem, organizujemy zbiórki najpotrzebniejszych rzeczy w naszych biurach i reagujemy na zmieniające się potrzeby w regionach dotkniętych powodzią. Zarówno klienci, jak i nasi pracownicy, mogą liczyć na nasze wsparcie.
T-Mobile Connecting Your World
Pliki do pobrania
Inne artykuły
17.09.2024Jakub Chajdak
T-Mobile znosi limity danych – pełen dostęp do informacji dla dotkniętych...
W odpowiedzi na powódź na południu Polski, T-Mobile znosi limity danych dla wszystkich klientów, niezależnie od tego, czy korzystają z oferty abonamentowej, czy prepaid.
17.09.2024Jakub Chajdak
T-Mobile przekazuje 1 milion złotych na odbudowę domów powodzian
W T-Mobile wiemy, że w trudnych chwilach liczy się przede wszystkim solidarność i wsparcie. Dlatego postanowiliśmy przekazać 1 milion złotych Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi, aby pomóc rodzinom, które ucierpiały w wyniku powodzi...
13.09.2024Mateusz Marciniak
Podróżuj jak VIP z Magenta Moments i tankuj taniej na stacjach Circle K!
Codzienne dojazdy do pracy, szkoły czy po zakupy, rodzinne weekendy, wyjazdy z przyjaciółmi – każdy cel jest ważny. W T-Mobile chcemy, aby nasi klienci mieli wyłącznie najlepsze doświadczenia. Podobny cel przyświeca sieci stacji...