Oświadczenie T-Mobile w sprawie nałożenia kary finansowej przez Prezesa UOKiK
3.01.2024Jakub Chajdak
W T-Mobile zawsze dbamy o jak najlepsze doświadczenia naszych klientów, a także o to, by mogli korzystać z najlepszych ofert i technologii. Tak też było w przypadku oferty „1200 GB za darmo przez rok”, która w momencie premiery była pierwszym na rynku tego typu rozwiązaniem dostępnym dla wszystkich użytkowników ofert na kartę. Spotkała się z niesamowitym zainteresowaniem klientów, którzy przekazali nam setki pozytywnych sygnałów na temat jej wprowadzenia. Zwróciła również uwagę konkurencji, która wprowadziła podobne rozwiązania dla swoich klientów.
Jak każda wprowadzana przez nas oferta, „1200 GB za darmo przez rok” powstała w zgodzie z mechaniką właściwą dla usług na kartę, w których korzystanie z dodatkowych bonusów jest zawsze związane z posiadaniem aktywnego konta lub pakietu, co z kolei łączy się z obowiązkiem comiesięcznych doładowań.
Natychmiast po przedstawieniu nam przez UOKiK zastrzeżeń dotyczących formy promocji tej oferty, tj. na początku tego roku, dobrowolnie i w pełni otwarcie współpracowaliśmy z Urzędem, wychodząc z inicjatywą i wprowadzając zmiany w całej komunikacji reklamowej związanej z ofertą, zgodnie z wytycznymi Urzędu. W toku postępowania zaproponowaliśmy także szereg rozwiązań mających na celu zadośćuczynienie osobom, które zgłosiły zastrzeżenia do sposobu komunikacji promocji – zgodnie z naszą wiedzą na tysiące klientów były tylko dwa takie przypadki.
Po dokładnej analizie uzasadnienia decyzji Prezesa UOKiK, zdecydowanie nie zgadzamy się z formą i wysokością kar nałożonych na T-Mobile Polska w ramach postępowania.
Oświadczamy jednocześnie, że zamierzamy złożyć odwołanie od tej decyzji w terminie przewidzianym przepisami.
Natychmiast po przedstawieniu nam przez UOKiK zastrzeżeń dotyczących formy promocji tej oferty, tj. na początku tego roku, dobrowolnie i w pełni otwarcie współpracowaliśmy z Urzędem, wychodząc z inicjatywą i wprowadzając zmiany w całej komunikacji reklamowej związanej z ofertą, zgodnie z wytycznymi Urzędu. W toku postępowania zaproponowaliśmy także szereg rozwiązań mających na celu zadośćuczynienie osobom, które zgłosiły zastrzeżenia do sposobu komunikacji promocji – zgodnie z naszą wiedzą na tysiące klientów były tylko dwa takie przypadki.
Po dokładnej analizie uzasadnienia decyzji Prezesa UOKiK, zdecydowanie nie zgadzamy się z formą i wysokością kar nałożonych na T-Mobile Polska w ramach postępowania.
Oświadczamy jednocześnie, że zamierzamy złożyć odwołanie od tej decyzji w terminie przewidzianym przepisami.
Inne artykuły
1.10.2024Katarzyna Sosnowska
„Tato, seeerio?!”, czyli miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile....
Żyjąc w świecie pełnym nowych technologii, warto być świadomym i pewnym tego, co nas może spotkać w wirtualnym świecie. Ale czy da się o tak ważnych tematach mówić w lekkiej formie? T-Mobile ma na to swój sposób i już...
1.10.2024Adrianna Maron
Nowe urządzenia OPPO i realme nawet do 400 złotych taniej w najnowszej promocji...
OPPO Reno12 FS 5G, OPPO A80 5G i realme 12 5G – to nowe urządzenia, które znalazły się w ofercie promocyjnej T-Mobile na październik. Smartfony te można kupić w taryfach abonamentowych operatora nawet kilkaset złotych taniej....
30.09.2024Mateusz Marciniak
T-Mobile Polska oraz grupa Deutsche Telekom z prestiżowym certyfikatem „Leading...
Grupa Deutsche Telekom i jej spółki zależne, w tym T-Mobile Polska, zdobyły prestiżowy certyfikat „Global Leading Employer” na lata 2024 i 2025. To oznacza, że firma znalazła się wśród 1% najlepszych...