Oświadczenie T-Mobile w sprawie nałożenia kary finansowej przez Prezesa UOKiK
3.01.2024Jakub Chajdak
W T-Mobile zawsze dbamy o jak najlepsze doświadczenia naszych klientów, a także o to, by mogli korzystać z najlepszych ofert i technologii. Tak też było w przypadku oferty „1200 GB za darmo przez rok”, która w momencie premiery była pierwszym na rynku tego typu rozwiązaniem dostępnym dla wszystkich użytkowników ofert na kartę. Spotkała się z niesamowitym zainteresowaniem klientów, którzy przekazali nam setki pozytywnych sygnałów na temat jej wprowadzenia. Zwróciła również uwagę konkurencji, która wprowadziła podobne rozwiązania dla swoich klientów.
Jak każda wprowadzana przez nas oferta, „1200 GB za darmo przez rok” powstała w zgodzie z mechaniką właściwą dla usług na kartę, w których korzystanie z dodatkowych bonusów jest zawsze związane z posiadaniem aktywnego konta lub pakietu, co z kolei łączy się z obowiązkiem comiesięcznych doładowań.
Natychmiast po przedstawieniu nam przez UOKiK zastrzeżeń dotyczących formy promocji tej oferty, tj. na początku tego roku, dobrowolnie i w pełni otwarcie współpracowaliśmy z Urzędem, wychodząc z inicjatywą i wprowadzając zmiany w całej komunikacji reklamowej związanej z ofertą, zgodnie z wytycznymi Urzędu. W toku postępowania zaproponowaliśmy także szereg rozwiązań mających na celu zadośćuczynienie osobom, które zgłosiły zastrzeżenia do sposobu komunikacji promocji – zgodnie z naszą wiedzą na tysiące klientów były tylko dwa takie przypadki.
Po dokładnej analizie uzasadnienia decyzji Prezesa UOKiK, zdecydowanie nie zgadzamy się z formą i wysokością kar nałożonych na T-Mobile Polska w ramach postępowania.
Oświadczamy jednocześnie, że zamierzamy złożyć odwołanie od tej decyzji w terminie przewidzianym przepisami.
Natychmiast po przedstawieniu nam przez UOKiK zastrzeżeń dotyczących formy promocji tej oferty, tj. na początku tego roku, dobrowolnie i w pełni otwarcie współpracowaliśmy z Urzędem, wychodząc z inicjatywą i wprowadzając zmiany w całej komunikacji reklamowej związanej z ofertą, zgodnie z wytycznymi Urzędu. W toku postępowania zaproponowaliśmy także szereg rozwiązań mających na celu zadośćuczynienie osobom, które zgłosiły zastrzeżenia do sposobu komunikacji promocji – zgodnie z naszą wiedzą na tysiące klientów były tylko dwa takie przypadki.
Po dokładnej analizie uzasadnienia decyzji Prezesa UOKiK, zdecydowanie nie zgadzamy się z formą i wysokością kar nałożonych na T-Mobile Polska w ramach postępowania.
Oświadczamy jednocześnie, że zamierzamy złożyć odwołanie od tej decyzji w terminie przewidzianym przepisami.
Inne artykuły
11.12.2024Marlena Czaplak-Książek
T-Mobile i Szlachetna Paczka zapraszają na świąteczny koncert w Łodzi
Występy znanych polskich artystów, warsztaty robienia bombek i ozdabiania pierniczków, spotkania z twórcami internetowymi oraz pyszne przekąski i gorące napoje – to wszystko będzie czekać na tych, którzy w...
6.12.2024Adrianna Maron
Na mikołajki rozdajemy 2 razy więcej na konto dla klientów T-Mobile na kartę
W T-Mobile każda okazja jest dobra, by dzielić się prezentami z klientami. Dlatego na mikołajki dla użytkowników oferty T-Mobile na kartę mamy prezent, i to podwójny! Ci, którzy doładują konto w aplikacji...
5.12.2024Adrianna
Osiągnij wyższy level z T-Mobile – doładuj swoje konto i wygraj cenne nagrody
Jak osiągnąć wyższy level z T-Mobile na kartę lub Heyah na kartę? To proste! Doładowując swoje konto za min. 35 zł i odpowiadając na pytanie konkursowe można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, takich jak konsole retro, smartfony...