
T-Mobile z wyróżnieniem „Powrót do gry” w raporcie „Marka i Marketer Roku”

2.06.2025Milena Kiraga
Magazyn „Media Marketing Polska” przyznał swoje doroczne nagrody dla najlepszych marketerów i marek na polskim rynku. T-Mobile, jako jedyny operator w zestawieniu, znalazł się w gronie ośmiu firm, które zdaniem redakcji wyróżniają się na rynku swoim podejściem do biznesu, komunikacją i kampaniami marketingowymi. MMP podkreśla w swoim werdykcie, że T-Mobile „potrafi wrócić do czołówki zarówno biznesowo, jak i marketingowo”, a platforma #BurzymyBariery „z komunikacją bazującą na emocjach, o przełamywaniu barier, której twarzą jest Dawid Podsiadło, w ciekawy sposób wyróżnia markę wśród telekomów”. Dziękujemy i obiecujemy, że to nie będzie nasze ostatnie słowo 😊
W tegorocznym raporcie magazynu „Media Marketing Polska” tytuł Marki Roku otrzymała firma Allegro, a w gronie marek wyróżnionych za swoją działalność i kampanie marketingowe znalazły się także: Motorola Mobility (Lenovo Polska), Netflix, Purox (Clovin), Tymbark (Maspex), VeloBank, Wedel (Lotte Wedel) oraz – jako jedyny operator telekomunikacyjny – T-Mobile Polska, który został doceniony w kategorii „Powrót do gry”.
Globalne inspiracje, lokalna transformacja
Jako T-Mobile jesteśmy częścią Grupy Deutsche Telekom – najcenniejszej marki telekomunikacyjnej na świecie i najcenniejszej marki korporacyjnej w Europie wg raportu „Brand Finance Global 500”. Czerpiemy z globalnych doświadczeń, ale lokalnie przeszliśmy wieloetapową transformację, by dziś zapewniać łączność blisko 13 mln klientów dzięki sieci 5G Bardziej. Jako marka z dziedzictwem Ery – operatora, który przez lata był postrzegany jako technologiczny lider – mieliśmy silne fundamenty, ale też świadomość, że musimy się zmieniać, by sprostać nowym oczekiwaniom. Dziś, jako T-Mobile, jesteśmy jedynym operatorem w gronie marek wyróżnionych przez Media Marketing Polska, co pokazuje, że nasza konsekwencja i odwaga w działaniu przynoszą efekty – zarówno biznesowe, jak i wizerunkowe.
#BurzymyBariery – więcej niż kampania
Ostatnie laty upływały nam pod znakiem redefinicji tego, kim jesteśmy jako marka – jakie wartości chcemy reprezentować i jaką rolę chcemy odgrywać w życiu naszych klientów. Wiedzieliśmy, że nie chodzi tylko o ofertę czy technologię, ale o emocjonalną więź, jaką budujemy z ludźmi. Dlatego postawiliśmy na autentyczność, empatię i odwagę w komunikacji. Platforma #BurzymyBariery, którą uruchomiliśmy w lutym tego roku, to nie tylko kampania, a przede wszystkim symbol tej zmiany. Zaczęliśmy od wewnątrz: angażując pracowników, partnerów i liderów, by wspólnie zbudować nową kulturę marki. Dopiero potem zaprosiliśmy do tej zmiany naszych klientów i Dawida Podsiadłę, który jako nasz ambasador potrafi swoją muzyką łączyć ludzi jak nikt inny w Polsce.
Billboardy z inspirującymi pytaniami, nieoczywiste spoty z Dawidem, czy konkurs grantowy Voice Impact Award dla dziennikarzy i studentów – to tylko początek działań, dzięki którym udało się zapoczątkować ruch na rzecz poprawy relacji międzyludzkich. Z każdym kolejnym dniem widzimy, że ta strategia działa – jesteśmy bliżej ludzi, nasza marka znów jest w centrum uwagi, a autorzy raportu „Marka i Marketer Roku” podkreślają, że nasze działania to „dowód na to, jak odpowiednia oferta wsparta marketingiem dźwiga biznes”.
Za opracowanie całościowej koncepcji kampanii #BurzymyBariery i jej wdrożenie odpowiada agencja VML, która z początkiem 2025 r. przejęła pełny zakres współpracy marketingowej z T-Mobile.
Globalne inspiracje, lokalna transformacja
Jako T-Mobile jesteśmy częścią Grupy Deutsche Telekom – najcenniejszej marki telekomunikacyjnej na świecie i najcenniejszej marki korporacyjnej w Europie wg raportu „Brand Finance Global 500”. Czerpiemy z globalnych doświadczeń, ale lokalnie przeszliśmy wieloetapową transformację, by dziś zapewniać łączność blisko 13 mln klientów dzięki sieci 5G Bardziej. Jako marka z dziedzictwem Ery – operatora, który przez lata był postrzegany jako technologiczny lider – mieliśmy silne fundamenty, ale też świadomość, że musimy się zmieniać, by sprostać nowym oczekiwaniom. Dziś, jako T-Mobile, jesteśmy jedynym operatorem w gronie marek wyróżnionych przez Media Marketing Polska, co pokazuje, że nasza konsekwencja i odwaga w działaniu przynoszą efekty – zarówno biznesowe, jak i wizerunkowe.
#BurzymyBariery – więcej niż kampania
Ostatnie laty upływały nam pod znakiem redefinicji tego, kim jesteśmy jako marka – jakie wartości chcemy reprezentować i jaką rolę chcemy odgrywać w życiu naszych klientów. Wiedzieliśmy, że nie chodzi tylko o ofertę czy technologię, ale o emocjonalną więź, jaką budujemy z ludźmi. Dlatego postawiliśmy na autentyczność, empatię i odwagę w komunikacji. Platforma #BurzymyBariery, którą uruchomiliśmy w lutym tego roku, to nie tylko kampania, a przede wszystkim symbol tej zmiany. Zaczęliśmy od wewnątrz: angażując pracowników, partnerów i liderów, by wspólnie zbudować nową kulturę marki. Dopiero potem zaprosiliśmy do tej zmiany naszych klientów i Dawida Podsiadłę, który jako nasz ambasador potrafi swoją muzyką łączyć ludzi jak nikt inny w Polsce.
Billboardy z inspirującymi pytaniami, nieoczywiste spoty z Dawidem, czy konkurs grantowy Voice Impact Award dla dziennikarzy i studentów – to tylko początek działań, dzięki którym udało się zapoczątkować ruch na rzecz poprawy relacji międzyludzkich. Z każdym kolejnym dniem widzimy, że ta strategia działa – jesteśmy bliżej ludzi, nasza marka znów jest w centrum uwagi, a autorzy raportu „Marka i Marketer Roku” podkreślają, że nasze działania to „dowód na to, jak odpowiednia oferta wsparta marketingiem dźwiga biznes”.
Za opracowanie całościowej koncepcji kampanii #BurzymyBariery i jej wdrożenie odpowiada agencja VML, która z początkiem 2025 r. przejęła pełny zakres współpracy marketingowej z T-Mobile.
Inne artykuły

3.06.2025Mateusz Marciniak
Obudź w sobie dziecko i zdobądź wyjątkowe nagrody od T-Mobile w konkursie w...

3.06.2025Marta Kosińska
Siła kobiet w technologii – T-Mobile Polska partnerem głównym konferencji...
