
Digitalizacja to nasz wspólny biznes. T-Mobile rusza z kampanią promującą ofertę dla firm T Business

3.07.2025Filip Żyro
We współczesnym, szybko zmieniającym się świecie, digitalizacja biznesu to konieczność. Wiąże się ona często z niełatwymi decyzjami i ryzykiem. W naszej najnowszej kampanii przypominamy, że polscy przedsiębiorcy mają kogoś, na kim mogą w tej kwestii polegać – nas i naszą ofertę dla firm T Business!
Dla właścicieli firm cyfryzacja to dziś już nie tylko szansa na usprawnienie operacji biznesowych czy możliwość wejścia na nowe rynki – to trend, do którego muszą się dostosować, jeżeli chcą utrzymać się na rynku. Jak wynika z danych EY, transformacja cyfrowa stanowi priorytet dla 84% polskich firm. Mimo to tylko 40% podmiotów udało się osiągnąć w tej kwestii poziom podstawowy. Proces digitalizacji z pewnością utrudnia fakt, że składa się na niego wiele aspektów – od wdrażania rozwiązań sieciowych aż po zapewnianie maksymalnego cyberbezpieczeństwa. W T-Mobile, z naszą ofertą T Business, jesteśmy w stanie zadbać o nie wszystkie, dzięki czemu nasi klienci mogą skupić się na swojej działalności. I właśnie o tym przypominamy w naszej najnowszej kampanii.
Jeden partner, wiele technologii
Oferta T Business obejmuje 7 konwergentnych produktów – od tych podstawowych, gotowych do wdrożenia, po te zaawansowane, kompleksowe i dostosowywane do potrzeb klienta. Dostarczamy rozwiązania Mobile, Next Generation Connectivity, Cybersecurity, Data Center & Cloud , ERP, Smart City / IoT oraz Modern Workplace, a także, korzystając z naszego międzynarodowego doświadczenia i wiedzy naszych ekspertów, zapewniamy wsparcie w całym procesie transformacji.
Kampania trwa od początku lipca. Składają się na nią 30-sekundowy spot emitowany w telewizji oraz działania digital – 15-sekundowe formaty wideo na YouTube i wybranych platformach VOD, banery reklamowe w kluczowych mediach biznesowych oraz wpisy na LinkedIn T-Mobile Biznes Polska. We wrześniu informacje o ofercie pojawią się także w strefach biznesowych i VIP na lotniskach w Warszawie i Gdańsku.
Informacje o firmach zaangażowanych w kampanię
Kampanię na rynek europejski przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Germany. Jej adaptacją na rynek polski zajął się Departament Zarządzania Marką wraz z agencją VML. Za działania w internecie odpowiada VML. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.
Wszystkie informacje dotyczące oferty T Business dostępne są na stronie: https://biznes.t-mobile.pl/.
Jeden partner, wiele technologii
Oferta T Business obejmuje 7 konwergentnych produktów – od tych podstawowych, gotowych do wdrożenia, po te zaawansowane, kompleksowe i dostosowywane do potrzeb klienta. Dostarczamy rozwiązania Mobile, Next Generation Connectivity, Cybersecurity, Data Center & Cloud , ERP, Smart City / IoT oraz Modern Workplace, a także, korzystając z naszego międzynarodowego doświadczenia i wiedzy naszych ekspertów, zapewniamy wsparcie w całym procesie transformacji.
Kampania trwa od początku lipca. Składają się na nią 30-sekundowy spot emitowany w telewizji oraz działania digital – 15-sekundowe formaty wideo na YouTube i wybranych platformach VOD, banery reklamowe w kluczowych mediach biznesowych oraz wpisy na LinkedIn T-Mobile Biznes Polska. We wrześniu informacje o ofercie pojawią się także w strefach biznesowych i VIP na lotniskach w Warszawie i Gdańsku.
Informacje o firmach zaangażowanych w kampanię
Kampanię na rynek europejski przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Germany. Jej adaptacją na rynek polski zajął się Departament Zarządzania Marką wraz z agencją VML. Za działania w internecie odpowiada VML. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.
Wszystkie informacje dotyczące oferty T Business dostępne są na stronie: https://biznes.t-mobile.pl/.
Inne artykuły

25.06.2025Milena Kiraga
Teraz wszystko będzie po prostu. T-Mobile zmienia zasady gry – tylko jedna...
