
Jeszcze lepsza obsługa klientów T-Mobile dzięki ZapytAI

Czat AI dla konsultantów pozwala im szybko i bezproblemowo uzyskiwać dostęp do wszystkich potrzebnych informacji o procesach obsługowych i usługach T-Mobile. Wystarczy, że konsultant w czasie rozmowy z abonentem wpisze zapytanie w ZapytAI, a otrzyma gotową odpowiedź i rekomendacje. Takie podejście znacząco skraca czas wyszukiwania informacji i podnosi precyzję odpowiedzi. W pierwszej fazie wdrożenia z rozwiązania skorzysta około 200 konsultantów.
Dzięki udostępnieniu ZapytAI wybranej grupie konsultantów, możemy uważnie monitorować doświadczenia użytkowników i zoptymalizować użyteczność AI przed jego szerszym wdrożeniem. To podejście podkreśla nasze skupienie w jakości i odpowiedzialność we wdrażaniu innowacji.
Z czasem baza wiedzy ZapytAI będzie rozszerzana o kolejne segmenty tak, by z czasem móc wesprzeć w pracy wszystkich konsultantów we wszystkich obszarach obsługi.
Co to oznacza dla naszych klientów?
-
Konsultant może natychmiast uzyskać wszystkie szczegóły dotyczące usług i procesów, żeby obsłużyć Cię jak najsprawniej i najlepiej
-
Każda odpowiedź oparta jest na najnowszych informacjach i wytycznych, więc możesz mieć pewność, że otrzymujesz rzetelną i aktualną odpowiedź, niezależnie od sytuacji.
-
Możesz liczyć na najwyższą jakość wsparcia, zarówno od doświadczonych konsultantów, jak i osób nowych w zespole. Wszyscy mają natychmiastowy dostęp do potrzebnych danych, dzięki czemu Twoje sprawy są rozwiązywane sprawnie i bez niepotrzebnych trudności.
ZapytAI wykorzystuje technologię Retrieval-Augmented Generation (RAG), umożliwiając chat botowi udzielanie trafnych, osadzonych we właściwym kontekście odpowiedzi, a to wszystko dzięki dostępowi w czasie rzeczywistym do bazy wiedzy T-Mobile Polska. Dzięki integracji RAG, ZapytAI dostarcza konsultantom szybkie, sprawdzone informacja, znacząco podnosząc jakość i niezawodność odpowiedzi udzielanych klientom.
ZapytAI umożliwia także spójną obsługę wielokanałową. Niezależnie od tego, czy kontaktujesz się przez telefon, czat czy inny kanał, wszystkie informacje i narzędzia są połączone w jednym środowisku. Dzięki każda sprawa prowadzona jest spójnie i bez niepotrzebnych opóźnień. W praktyce ZapytAI umożliwia szybką, spójną i precyzyjną obsługę, a dokładnie na tym zależy nam w podczas każdego kontaktu z klientem.
Inne artykuły

T-Mobile z nowym, branżowym podcastem ESG „W klimacie Magenty”

Jeszcze lepsza obsługa klientów T-Mobile dzięki ZapytAI

Tylko w T-Mobile podwajamy to, co dobre! Dzięki Magenta Moments zjesz i...
