Jeszcze lepsza obsługa klientów T-Mobile dzięki ZapytAI

21.07.2025Jakub Chajdak
W T-Mobile Polska stawiamy na rozwiązania, które nie tylko pozwalają nam zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi, ale także realnie ułatwiają codzienną pracę naszym zespołom. Dlatego wdrażamy ZapytAI, narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które pomoże naszym konsultantom w obsłudze klientów, dostarczając wszystkie niezbędne informacje w jednym oknie czatu. Dzięki temu proces obsługi stanie się szybszy, płynniejszy i dokładniejszy podczas każdej interakcji z klientem.

Czat AI dla konsultantów pozwala im szybko i bezproblemowo uzyskiwać dostęp do wszystkich potrzebnych informacji o procesach obsługowych i usługach T-Mobile. Wystarczy, że konsultant w czasie rozmowy z abonentem wpisze zapytanie w ZapytAI, a otrzyma gotową odpowiedź i rekomendacje. Takie podejście znacząco skraca czas wyszukiwania informacji i podnosi precyzję odpowiedzi. W pierwszej fazie wdrożenia z rozwiązania skorzysta około 200 konsultantów.  

Dzięki udostępnieniu ZapytAI wybranej grupie konsultantów, możemy uważnie monitorować doświadczenia użytkowników i zoptymalizować użyteczność AI przed jego szerszym wdrożeniem. To podejście podkreśla nasze skupienie w jakości i odpowiedzialność we wdrażaniu innowacji. 

Z czasem baza wiedzy ZapytAI będzie rozszerzana o kolejne segmenty tak, by z czasem móc wesprzeć w pracy wszystkich konsultantów we wszystkich obszarach obsługi. 

Co to oznacza dla naszych klientów? 

  • Konsultant może natychmiast uzyskać wszystkie szczegóły dotyczące usług i procesów, żeby obsłużyć Cię jak najsprawniej i najlepiej 

  • Każda odpowiedź oparta jest na najnowszych informacjach i wytycznych, więc możesz mieć pewność, że otrzymujesz rzetelną i aktualną odpowiedź, niezależnie od sytuacji. 

  • Możesz liczyć na najwyższą jakość wsparcia, zarówno od doświadczonych konsultantów, jak i osób nowych w zespole. Wszyscy mają natychmiastowy dostęp do potrzebnych danych, dzięki czemu Twoje sprawy są rozwiązywane sprawnie i bez niepotrzebnych trudności. 

ZapytAI wykorzystuje technologię Retrieval-Augmented Generation (RAG), umożliwiając chat botowi udzielanie trafnych, osadzonych we właściwym kontekście odpowiedzi, a to wszystko dzięki dostępowi w czasie rzeczywistym do bazy wiedzy T-Mobile Polska. Dzięki integracji RAG, ZapytAI dostarcza konsultantom szybkie, sprawdzone informacja, znacząco podnosząc jakość i niezawodność odpowiedzi udzielanych klientom.

ZapytAI umożliwia także spójną obsługę wielokanałową. Niezależnie od tego, czy kontaktujesz się przez telefon, czat czy inny kanał, wszystkie informacje i narzędzia są połączone w jednym środowisku. Dzięki każda sprawa prowadzona jest spójnie i bez niepotrzebnych opóźnień. W praktyce ZapytAI umożliwia szybką, spójną i precyzyjną obsługę, a dokładnie na tym zależy nam w podczas każdego kontaktu z klientem.

Inne artykuły

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.