Stanowisko T-Mobile Polska w sprawie postępowania UOKiK

24.07.2025Jakub Chajdak
Najwyższa jakość obsługi jest dla nas priorytetem i uważamy, że w szczególności kwestie dotyczące umowy oraz wysokości opłat powinny być dla klienta w pełni zrozumiałe.
Dlatego staraliśmy się w przejrzysty sposób informować o wysokości cen, rodzaju i wysokości rabatów oraz o zasadach ich naliczania. Na bieżąco również wprowadzaliśmy w naszej komunikacji zmiany wynikające z zaleceń UOKiK. Obecnie także współpracujemy z UOKiK i wierzymy, że uda nam się wypracować rozwiązanie satysfakcjonujące dla wszystkich stron.
Inne artykuły

5.12.2025Mateusz Marciniak
Limitowana czapka od T-Mobile – świąteczny prezent dla uczestników Magenta...
.png&w=3840&q=75)
4.12.2025Filip Żyro
Mikołajkowe oferty dla klientów T-Mobile na kartę

3.12.2025Aleksanda Molenda
Jesień i zima napędzają streaming. T-Mobile notuje 100-procentowy wzrost...
