
Stanowisko T-Mobile Polska w sprawie postępowania UOKiK

24.07.2025Jakub Chajdak
Najwyższa jakość obsługi jest dla nas priorytetem i uważamy, że w szczególności kwestie dotyczące umowy oraz wysokości opłat powinny być dla klienta w pełni zrozumiałe.
Dlatego staraliśmy się w przejrzysty sposób informować o wysokości cen, rodzaju i wysokości rabatów oraz o zasadach ich naliczania. Na bieżąco również wprowadzaliśmy w naszej komunikacji zmiany wynikające z zaleceń UOKiK. Obecnie także współpracujemy z UOKiK i wierzymy, że uda nam się wypracować rozwiązanie satysfakcjonujące dla wszystkich stron.
Inne artykuły
.png&w=3840&q=75)
21.08.2025Filip Żyro
Pełna gama urządzeń Google Pixel 10 dostępna w T-Mobile

14.08.2025Filip Żyro
Nowe urządzenia T-Mobile to krok w stronę AI dla każdego

13.08.2025Filip Żyro
„ZORZA wspierana przez T-Mobile” rozbłyśnie nad Gdańskiem
