Masz sprawdzony sposób na prostą komunikację w rodzinie? Weź udział w konkursie T-Mobile i niech pozna go cała Polska!

8.09.2025Filip Żyro
Szczera rozmowa to fundament każdej relacji, szczególnie tej rodzinnej. Wiemy, że każdy ma na nią inny pomysł. A jakie sposoby na prostą komunikację mają klienci T-Mobile? Takie pytanie zadajemy w naszym konkursie. Najlepsze propozycje pokażemy na billboardach w całej Polsce, a ich autorów nagrodzimy najnowszym T Phone 3 5G.
W T-Mobile burzymy bariery, bo jesteśmy przekonani, że w relacjach interpersonalnych najprostsze rozwiązania, takie jak zwykła rozmowa, są najlepsze. Tę misję realizujemy poprzez dbałość o najwyższą jakość naszych usług telekomunikacyjnych i rozwój naszej najszybszej sieci 5G Bardziej – tak, by nasi klienci mogli pozostawać w kontakcie bez względu na to, gdzie aktualnie się znajdują. Równolegle przypominamy im, jak ważna jest bliskość i codzienny dialog. Jednak – ile relacji, tyle pomysłów na komunikację, dlatego zorganizowaliśmy specjalny konkurs, w ramach którego zachęcamy, aby podzielić się swoim niezawodnym sposobem z innymi!

Sto nagród do rozdania!
Zasady konkursu są proste – wystarczy wymyślić hasło, które odpowiada na pytanie: „Jaki jest Twój sposób na prostą komunikację w rodzinie” i przesłać je za pośrednictwem strony Burzymy bariery — konkurs T-Mobile | T-Mobile. 10 najlepszych zgłoszeń wyeksponujemy na billboardach w całej Polsce, a ich autorów nagrodzimy najnowszym T Phone 3 5G 6/128GB wraz z akcesoriami – etui i słuchawkami ANC TWE 220.

To jednak nie koniec – twórcy 90 kolejnych zgłoszeń otrzymają od nas wyjątkowe zestawy upominkowe.

- W T-Mobile lubimy wsłuchiwać się w to, co mają do powiedzenia nasi klienci. Na początku roku pytaliśmy ich o hasła zawierająca ciekawe sposoby na burzenie barier międzyludzkich. Pierwotnie na billboardach planowaliśmy umieścić trzy najciekawsze propozycje. Kreatywność uczestników jednak tak nas poruszyła, że ostatecznie pokazaliśmy na billboardach w całej Polsce aż dwadzieścia zgłoszeń. Jesteśmy przekonani, że i w tym przypadku nasi klienci pokażą drzemiącą w nich pomysłowość. Ciekawe, czym nas teraz zaskoczą – mówi Paulina Rekosz, Dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką i Customer Experience.

Akcja trwa do 28 września 2025 r. Regulamin dostępny jest na stronie Burzymy bariery — konkurs T-Mobile | T-Mobile.

Z przebiegiem poprzedniego konkursu możecie zapoznać się w naszej informacji prasowej Zaprosiliśmy klientów do współtworzenia naszej kampanii #BurzymyBariery. Ich hasła już wiszą już na billboardach w całej Polsce!

Inne artykuły

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.