
Nasi klienci burzyli bariery komunikacyjne na festiwalu „ZORZA wspierana przez T-Mobile”!
11.09.2025Aleksanda Molenda
Zaledwie kilka dni temu Dawid Podsiadło wraz z Arturem Rojkiem zamknęli pierwszą edycję festiwalu „ZORZA wspierana przez T-Mobile”. Koncerty przyciągnęły łącznie prawie 360 tys. osób. Obecni wśród nich klienci T-Mobile burzyli bariery, dzieląc się emocjami z bliskimi – co pokazują dane sieciowe – 12 TB przesłanych danych, prawie 200 tys. połączeń i ponad 250 tys. SMS-ów! Już nie możemy doczekać się kolejnej edycji, która odbędzie się w 2027 r.
„ZORZA wspierana przez T-Mobile” to coś więcej niż kolejna impreza w muzycznym kalendarzu. Artyści dobrze znani polskiej publiczności dawali się poznać w zupełnie nowych odsłonach. Trasa objęła 6 miast – Poznań, Wrocław, Warszawa, Kraków, Gdańsk i Katowice. W ciągu 6 weekendów odbyły się 123 koncerty, które łącznie zgromadziły blisko 360 tys. osób. A jak na festiwalu bawili się klienci T-Mobile? To najlepiej pokazują dane z naszej sieci.
Klienci T-Mobile pozostają w kontakcie
Najwięcej użytkowników T-Mobile bawiło się w Katowicach. Nic dziwnego – finałowy weekend cieszył się największą popularnością, gromadząc prawie 90 tys. uczestników. Nasi klienci za pośrednictwem naszej sieci przesłali w tych dniach 2TB danych, z czego połowę wykorzystali na media społecznościowe, między innymi dzielenie się zdjęciami i filmami z koncertów
Największe użycie sieci notowaliśmy zawsze przed koncertami, kiedy nasi klienci umawiali się na spotkania ze znajomymi będącymi na festiwalu i wymieniali wrażeniami z poprzednich występów. Emocje tylko wtedy mają sens, kiedy możemy się nimi dzielić z innymi – nawet tymi, których akurat z nami nie ma. Nasze dane sieciowe pokazują, że użytkownicy T-Mobile intensywnie szerzyli swoją muzyczną radość wśród bliskich:
„ZORZA” rozświetli niebo po raz kolejny w 2027 roku
Liczby mówią same za siebie – „ZORZA wspierana przez T-Mobile” okazała się wielkim sukcesem. Wyjątkowe występy najpopularniejszych polskich wykonawców na długo zapiszą się w pamięci uczestników. A już teraz zapraszamy na kolejną edycję festiwalu, która odbędzie się w 2027 r.!
Klienci T-Mobile pozostają w kontakcie
Najwięcej użytkowników T-Mobile bawiło się w Katowicach. Nic dziwnego – finałowy weekend cieszył się największą popularnością, gromadząc prawie 90 tys. uczestników. Nasi klienci za pośrednictwem naszej sieci przesłali w tych dniach 2TB danych, z czego połowę wykorzystali na media społecznościowe, między innymi dzielenie się zdjęciami i filmami z koncertów
Największe użycie sieci notowaliśmy zawsze przed koncertami, kiedy nasi klienci umawiali się na spotkania ze znajomymi będącymi na festiwalu i wymieniali wrażeniami z poprzednich występów. Emocje tylko wtedy mają sens, kiedy możemy się nimi dzielić z innymi – nawet tymi, których akurat z nami nie ma. Nasze dane sieciowe pokazują, że użytkownicy T-Mobile intensywnie szerzyli swoją muzyczną radość wśród bliskich:
- 12 TB danych przesłanych podczas wszystkich koncertów na ZORZY, z czego 57% przy użyciu najszybszej sieci 5G Bardziej;
- 195 tys. połączeń głosowych – ponad 2 tys. godzin rozmów;
- 265 tys. przesłanych SMS-ów.
„ZORZA” rozświetli niebo po raz kolejny w 2027 roku
Liczby mówią same za siebie – „ZORZA wspierana przez T-Mobile” okazała się wielkim sukcesem. Wyjątkowe występy najpopularniejszych polskich wykonawców na długo zapiszą się w pamięci uczestników. A już teraz zapraszamy na kolejną edycję festiwalu, która odbędzie się w 2027 r.!
Pliki do pobrania
Inne artykuły

11.09.2025Jakub Chajdak
T-Mobile z nagrodą Speedtest.net dla najszybszej sieci mobilnej w Polsce....

11.09.2025Aleksanda Molenda
Nasi klienci burzyli bariery komunikacyjne na festiwalu „ZORZA wspierana przez...
