
Nowa kampania Magenta Biznes – prawdziwe wsparcie specjalistów bez rozmowy z botem
10.10.2025Filip Żyro
Dzisiaj startuje nowa kampania 360° dla klientów biznesowych z sektora MŚP. Wiemy, że czas reakcji dla klientów biznesowych jest kluczowy, dlatego zamiast rozmowy z botem, oferujemy profesjonalne wsparcie naszych specjalistów na infolinii.
W T-Mobile cenimy sobie ludzkie podejście, dlatego nasz klient ma do czynienia wyłącznie z człowiekiem. Nie traci czasu i cierpliwości na rozmowy z botem – ma za to bezpośredni kontakt ze specjalistą, który doskonale zna się na biznesie i jest gotów zapewnić wsparcie, na które zasługuje. To właśnie dzięki temu budujemy prawdziwe partnerstwo i pokazujemy, jak głęboko wierzymy w biznes naszych klientów. Nadal bohaterami naszych spotów są klienci T-Mobile oraz ich prawdziwe historie.
W ramach kampanii nasi klienci mogą kupić:
.png)
Szeroki zasięg kampanii
Kampania reklamowa obejmuje dwa spoty: 30-sekundowy film przedstawiający historie bohaterów oraz 15-sekundowy spot prezentujący aktualną promocję. Działania promocyjne prowadzone są w telewizji, radiu, na nośnikach OOH oraz DOOH, w internecie, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży operatora.
Za przygotowanie kampanii odpowiada Departament Zarządzania Marką i Customer Experience T-Mobile wraz z agencją VML, która odpowiada również za działania w internecie. Materiały BTL opracowało ARC (Grupa Publicis), a za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.
Więcej informacji o nowej ofercie dla małych i średnich przedsiębiorstw można znaleźć na stronie Światłowód i Abonament Biznesowy – Sprawdź Ofertę T-Mobile
W ramach kampanii nasi klienci mogą kupić:
- Pakiet Magenta Biznes: Internet Światłowodowy oraz abonament w atrakcyjnej cenie – 50 zł + VAT/mies. przez 12 miesięcy
- Samsung Galaxy S25 w dedykowanej supercenie: bez opłaty na start, z ratami 70 zł + VAT miesięcznie.
.png)
Szeroki zasięg kampanii
Kampania reklamowa obejmuje dwa spoty: 30-sekundowy film przedstawiający historie bohaterów oraz 15-sekundowy spot prezentujący aktualną promocję. Działania promocyjne prowadzone są w telewizji, radiu, na nośnikach OOH oraz DOOH, w internecie, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży operatora.
Za przygotowanie kampanii odpowiada Departament Zarządzania Marką i Customer Experience T-Mobile wraz z agencją VML, która odpowiada również za działania w internecie. Materiały BTL opracowało ARC (Grupa Publicis), a za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.
Więcej informacji o nowej ofercie dla małych i średnich przedsiębiorstw można znaleźć na stronie Światłowód i Abonament Biznesowy – Sprawdź Ofertę T-Mobile
Inne artykuły

6.10.2025Mateusz Marciniak
Wystrzałowa gra na 2. urodziny Magenta Moments - zbieraj punkty i wygrywaj...

3.10.2025Mateusz Marciniak
Startuje Kampus XYZ – wiedza i informacje bez barier dla wszystkich studentów w...
