Zastąpmy niedopowiedzenia szczerą rozmową – nowy spot z Dawidem Podsiadło w ramach kampanii #BurzymyBariery w T-Mobile

1.10.2025Filip Żyro
Budowanie dobrych relacji z najbliższymi nie należy do najłatwiejszych zadań, przed jakimi stajemy każdego dnia. A przecież wystarczy zastąpić niedopowiedzenia szczerą rozmową – do tego zachęca Dawid Podsiadło, ambasador T-Mobile, w najnowszym spocie stworzonym w ramach kampanii #BurzymyBariery.
W natłoku codziennych zajęć czasem zapominamy, jak ważny jest zwykły kontakt z bliskimi. W rodzinach rozmawiamy ze sobą za rzadko, budując niewidzialny mur braku zrozumienia. A przecież wśród tych, którzy są dla nas najważniejsi, nie trzeba wielkich słów – prosta komunikacja jest przecież najlepsza. O tym właśnie, dlaczego niedopowiedzenia warto zastąpić szczerą rozmową i burzyć bariery komunikacyjne, mówi nasz najnowszy spot T-Mobile z Dawidem Podsiadło.

W T-Mobile każdego dnia staramy się burzyć bariery - te technologiczne i te międzyludzkie. I choć dajemy ludziom najnowocześniejsze narzędzia do komunikacji, to ich prawdziwa wartość ujawnia się dopiero wtedy, gdy prowadzą do szczerego dialogu i budowania relacji. Właśnie o tym opowiada nasz nowy spot z Dawidem Podsiadło - o sile prostych rozmów, które zbliżają bardziej niż cokolwiek innego – komentuje Paulina Rekosz, Dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką i Customer Experience w T-Mobile.

Rodzinny teleturniej
W nowym wideo znowu znajdziemy rodzinę biorącą udział w teleturnieju. Bliscy, którzy na co dzień grają w jednej drużynie – ponownie stają przed pytaniami o komunikację. Tym razem o to, jakie pytania są niezręczne i powodują unikanie prostych odpowiedzi, pyta ich sam Dawid Podsiadło, ambasador marki T-Mobile. Uczestnicy bezbłędnie typują tematy, które powodują omijanie szczerych odpowiedzi. Zabawę przerywa jednak telefon od ojca, który dzwoni do syna. Jaką prostą, a zarazem ważną informacje przekażą sobie bohaterowie? Jak zburzyć mur komunikacji w rodzinie? Odpowiedź znajdziecie w najnowszym spocie:



Spot emitowany jest w telewizji i radiu od pierwszego października. Kampanii towarzyszą też nowe hasła na billboardach, które pojawią się w całej Polsce, kampania w kanałach digitalowych i mediach społecznościowych oraz specjalny odcinek podcastu Dobra Rozmowa.

 

Inne artykuły

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.