T-Mobile dynamicznie przyspiesza – wzrost EBITDA AL trzeci kwartał z rzędu

13.11.2025Jakub Chajdak
W trzecim kwartale 2025 roku T-Mobile Polska kontynuował pozytywne trendy z poprzednich kwartałów i umacniał swoją pozycję na rynku.

W tym okresie operator:
  • Wypracował wzrost przychodów z usług o 4,5%, co pomogło zwiększyć całkowite przychody do poziomu 1,86 miliarda PLN. Osiągnął też solidny wzrost EBITDA AL o 8,3% (r/r);
  • Zwiększył bazę klientów usług mobilnych o 900 tysięcy (r/r) oraz klientów internetu szerokopasmowego o 133 tysiące (r/r);
  • Zdobywał rynek dzięki nowej, prostej ofercie dla klientów indywidualnych, co przełożyło się na wzrost bazy klientów zarówno mobilnych, jak i stacjonarnych, a także liczbę nowych umów konwergentnych;
  • Odnotował znaczące zainteresowanie klientów usługami cyberbezpieczeństwa oraz data center, a także ciągle rosnącą popularność odświeżonej oferty Magenta BIZNES;
  • Zainicjował oraz kontynuował budowę 5G w oparciu o częstotliwość 700 MHz oraz zwiększył pojemność warstwy LTE. Zasięg sieci 5G Bardziej w paśmie C przekroczył połowę populacji kraju;
  • Kontynuował działania zmierzając do realizacji ambitnych celów środowiskowych oraz tych służących popularyzacji wiedzy z zakresu cyberbezpieczeństwa.
W minionych kwartałach T-Mobile wielokrotnie udowadniał nie tylko możliwości konsekwentnego wzrostu, ale także ciągłej poprawy dynamiki wzrostu z kwartału na kwartał. Trzeci kwartał 2025 r. jest tego doskonałym przykładem, gdyż na koniec tego okresu baza klientów mobilnych T-Mobile Polska wzrosła o ponad 900 tys. (r/r) i wyniosła 13,6 miliona. W tym samym czasie liczba klientów stacjonarnego internetu wzrosła o imponujące 41% (r/r), sięgając 457 tysięcy. W poprzednim kwartale T-Mobile uprościł życie klientów, wprowadzając nową ofertę z tylko jednym wariantem cenowym oraz atrakcyjną ofertą nie tylko usług mobilnych, ale także pełnego portfolio usług dla domu, w tym internetu szerokopasmowego. To przełożyło się na konsekwentny wzrost podpisanych umów konwergentnych również w trzecim kwartale.

Stale rosnąca baza klientów mobilnych, zwiększająca się popularność umów konwergentnych – a co za tym idzie: wzrost przychodów z kontraktu w połączeniu ze skutecznym pozyskiwaniem klientów biznesowych pozwoliło T-Mobile na zwiększenie przychodów z usług o 4,5% (r/r) i przychodów ogółem do kwoty 1,86 miliarda PLN. W tym czasie zysk EBITDA AL wzrósł aż o 8,3% (r/r), by na koniec kwartału wynieść 535 miliona PLN.

Klienci doceniają prostotę naszych nowych ofert – zgodną z naszym mottem #BurzymyBariery i wybierają w T-Mobile pełen wachlarz usług konwergentnych, co świadczy o tym, że ich wprowadzenie było dobrą decyzją. Albowiem podejście skupione na kliencie w połączeniu z najlepszą obsługą klienta i ciągłymi działaniami na rzecz dalszej poprawy doświadczeń z korzystania z naszej sieci, to zwycięska kombinacja, która pozwala nam skutecznie konkurować na rynku. Trzeci kwartał upłynął również pod znakiem naszej silnej obecności na letnich wydarzeniach muzycznych, gdzie byliśmy obecni z ideą #BurzymyBariery, dalej promując pozytywne postawy w komunikacji między ludźmi. powiedział Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.



– Na początku roku obiecaliśmy, że w ciągu całego 2025 r. będziemy zwiększać tempo wzrostu. Trzeci kwartał to kolejny kwartał z rzędu, w którym wywiązujemy się z tej obietnicy. Dzięki strategicznym inwestycjom na rynku, najnowocześniejszej technologii i najwyższej trosce o doświadczenia klientów, dostarczamy im usługi na najwyższym poziomie. To z kolei pozwala nam skutecznie pozyskiwać nowych klientów i przekonywać ich do pozostania z nami na stałe – powiedział Juraj Andras, członek zarządu T-Mobile Polska ds. finansowych. – Fakt, że rozwijamy się zarówno w segmencie konsumenckim, jak i biznesowym, dowodzi, że nasza strategia jest skuteczna we wszystkich obszarach, a poszczególne obszary wspierają się wzajemnie.

T‑Mobile konsekwentnie realizuje strategię zrównoważonego rozwoju, czego potwierdzeniem są działania zrealizowane w trzecim kwartale. Firma wypełnia ambitne cele środowiskowe związane z ograniczeniem zużycia energii oraz jak najniższą emisją dwutlenku węgla, a także te, wspierające obieg zamknięty urządzeń – w Q3 zanotowała wynik ponad 100 000 zebranych telefonów. To dowód na to, że spójne działania angażujące klientów i innych kluczowych interesariuszy przynoszą efekt.





Technologia, emocje i zaangażowanie – T-Mobile buduje doświadczenia, które zostają z klientem na dłużej
Trzeci kwartał 2025 roku pokazał, że budowanie bliskości z klientami to nie tylko kwestia oferty, ale także emocji i wartości, które za nią stoją. T-Mobile był partnerem dwóch z największych wydarzeń muzycznych lata – festiwalu ZORZA Dawida Podsiadły oraz Audioriver – które zgromadziły łącznie ponad 460 tysięcy fanów w całej Polsce. W samym finale ZORZY w Katowicach uczestniczyło blisko 100 tysięcy osób, a aktywacje marki w ramach wydarzenia przełożyły się na niemal 28 tysięcy transakcji związanych z gadżetami festiwalowymi w programie Magenta Moments.

W tym samym czasie T-Mobile wprowadziło na rynek nowe urządzenia własnej marki – T Phone 3 i T Tablet 2 – wyposażone w funkcje sztucznej inteligencji oparte na rozwiązaniu Perplexity Assistant. Dzięki integracji z aplikacją Mój T-Mobile, użytkownicy zyskali dostęp do wybranych narzędzi AI, co wpisuje się w strategię demokratyzacji technologii i budowania nowoczesnych, cyfrowych doświadczeń.

Pierwszy tego typu w branży telco program Magenta Moments, który w trzecim kwartale przekroczył próg 1,8 miliona użytkowników, był przestrzenią intensywnej aktywności. Rekordowe 4,2 miliona transakcji w ramach trwającej od czerwca Mega Loterii to efekt zaangażowania klientów, którzy rywalizowali o ponad 80 tysięcy nagród o łącznej wartości blisko 2 milionów złotych. Równolegle, ponad 110 tysięcy transakcji wygenerowały wprowadzone oferty 1+1 – nowa kategoria w Magenta Moments, dzięki której klienci T-Mobile mogą burzyć bariery z najbliższymi i przyjaciółmi, korzystając z promocji w restauracjach, wydarzeniach kulturalnych i aktywnościach rekreacyjnych. To kolejny krok w stronę budowania relacji opartych na wspólnych przeżyciach.

T-Mobile poprzez program Magenta Moments po raz pierwszy wspierał również działania społeczne – w ramach wyjątkowej akcji charytatywnej zorganizowanej wspólnie z Fundacją TV Puls „Pod Dębem”, użytkownicy programu przekazali w ciągu zaledwie 11 dni aż 2 miliony serc, co przełożyło się na realne wsparcie finansowe w wysokości 50 tysięcy złotych dla podopiecznych Fundacji.

Rosnące zapotrzebowanie na usługi z zakresu cybersecurity oraz data center
Trzeci kwartał roku T-Mobile rozpoczął od prezentacji międzynarodowej kampanii reklamowej promującej ofertę dla firm T Business, w której pokazywał w jaki sposób – dostarczając kompleksową ofertę usług ICT dla firm – T-Mobile wspiera cyfryzację i rozwój przedsiębiorstw. Materiały kampanii prezentowane były w telewizji, na YouTube i platformach VOD, w kluczowych mediach biznesowych oraz na LinkedIn. Informacje o ofercie pojawiły się także w strefach biznesowych i VIP na lotniskach w Warszawie i Gdańsku.

W segmencie klientów korporacyjnych operator odnotował stale rosnące zainteresowanie usługami bezpieczeństwa. W obszarze cybersecurity wyjątkowo dynamicznie rośnie sprzedaż autorskiej usługi Cyber Guard, a nowowprowadzony produkt Cyber Check pozwala przedsiębiorcom na wykonanie kompleksowego przeglądu poziomu bezpieczeństwa w firmie, między innymi w celu zbadania zgodności z wymaganiami dyrektywy NIS2. Z kolei w obszarze data center stale rośnie popularność rozwiązania Business Backup, a także Metro Cluster, które zapewnia nieprzerwany dostęp do aplikacji i danych firmy nawet w przypadku awarii.

W segmencie małych i średnich firm trzeci kwartał roku upłynął pod znakiem ponad dwudziestoprocentowego wzrostu sprzedaży internetu światłowodowego w stosunku do poprzedniego roku (r/r) oraz odświeżenia oferty Magenta BIZNES w odpowiedzi na rosnące potrzeby przedsiębiorców w zakresie szybkości, bezpieczeństwa i elastyczności usług cyfrowych. Odświeżenie spotkało się z bardzo dobry odbiorem rynku, co zaowocowało zwiększeniem dynamiki wzrostu bazy klientów.

Najwyższa jakość sieci T-Mobile
W T-Mobile kontynuujemy nasze wysiłki, by dostarczać naszym klientom najwyższej klasy technologię i jakość, aby mogli polegać na naszej sieci zawsze, gdy tego potrzebują. W trzecim kwartale nasze starania zostały zauważone w licznych benchmarkach jakości sieci, w tym przez ekspertów Ookla Speedtest.net, której eksperci po raz trzeci z rzędu przyznali nam tytuł najszybszej sieci komórkowej w Polsce i uznali sieć T-Mobile za najbardziej niezawodną. Te wyróżnienia są konsekwencją realizacji szeregu działań obliczonych na ciągłe podnoszenie jakości sieci.

W ciągu trzeciego kwartału T-Mobile kontynuował rollout 5G i uruchomił sygnał 5G Bardziej w paśmie C na 214 nowych stacjach bazowych w całym kraju, docierając dzięki łącznie 4448 stacjom do ponad połowy populacji Kraju. W tym czasie uruchomił także 5G w zasięgowym paśmie 700 MHz, pozyskanym w aukcji częstotliwości na początku roku, na 328 stacjach. W połączeniu z przeznaczeniem drugiego z pozyskanych zasobów - 800MHz - na zwiększenie pojemności sieci LTE, zaowocowało to podniesieniem jakości sieci nie tylko na terenach zurbanizowanych, ale także poza dużymi miejscowościami. Równocześnie T-Mobile rozbudował swoją sieć światłowodową o ponad 900 kilometrów do przeszło 36 tysięcy kilometrów.

Poza inwestycjami w jakość sieci, omawiany okres upłynął pod znakiem rozwoju w innym kluczowym obszarze: AI. W tym czasie T-Mobile oddał w ręce swoich konsultantów dwa narzędzia ułatwiające obsługę klienta: bota ZapytAI, który upraszcza im dostęp do informacji o procesach obsługowych i usługach T-Mobile, a także narzędzie ułatwiające redagowanie korespondencji w sprawie rozwiązanych zgłoszeń technicznych.

Odpowiedzialność społeczna w centrum uwagi
Bezpieczeństwo, najcenniejsza obecnie waluta, była także jednym z kluczowych tematów z zakresu ESG w trzecim kwartale. Firma odbudowała infrastrukturę informatyczną szpitala MSWiA w Krakowie, który padł ofiarą cyberataku. To działanie o wielkim znaczeniu dla społeczeństwa, ale każdy powinien być świadomy cyberzagrożeń. Dlatego też, operator po raz kolejny przygotował kampanię informacyjną „Pewni w Sieci”, która otrzymała patronat Ministerstwa Cyfryzacji.

Bycie odpowiedzialną firmą to także precyzyjne spełnianie norm, które sprawiają, że oferowane usługi mogą być dostępne dla wszystkich. T-Mobile od lat nie ustaje w działaniach na rzecz inkluzyjności swoich produktów, jednak obowiązujący od kilku miesięcy Europejski Akt Dostępności pozwolił jeszcze mocniej skupić się na tym obszarze. Dzięki temu zarówno strony internetowe operatora, jak i oferowane urządzenia czy usługi takie jak Contact Centre są dostosowane do obsługi osób mających ograniczenia wzroku, słuchu, ruchu czy zdolności poznawczych.

Więcej o strategii ESG przeczytać można w szóstym już Raporcie ESG, który swoją premierę miał w ostatnim kwartale: Raport zrównoważonego rozwoju T-Mobile 2024

Inne artykuły

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.