To Twój moment! Rusza program lojalnościowy jakiego jeszcze nie było
16.10.2023Mateusz Marciniak
T- Mobile to nie tylko niezawodna sieć i najlepsze technologie, ale też najlepsze doświadczenia dla klientów. Chcemy zdobyć ich serca nieustannie ich zaskakując i towarzysząc im we wszystkich momentach życia. Dlatego wchodzimy na kolejny poziom i startujemy z programem lojalnościowym Magenta Moments - pierwszym takim wśród polskich telekomów. Połączy on klientów ze światem wyjątkowych ofert i usług: od zniżek na seanse filmowe i jedzenie po rabaty na najmodniejsze ubrania czy podróże. Nie tylko w Polsce, ale i poza jej granicami.
Każdy lubi być doceniany – nie dziwi więc, że aż 94% osób oczekuje, że operator będzie wynagradzał stałych klientów i klientki1. I w T-Mobile dokładnie tak jest: zawsze pamiętamy o aktualnych klientach stale ich doceniając. Wszystkie osoby, które dopiero dołączają do naszej sieci, także mogą liczyć na całą masę bonusów i dodatków. Teraz idziemy jednak o krok dalej i przedstawiamy program jakiego na polskim rynku jeszcze nie było! Wykorzystując globalny potencjał grupy Deutsche Telekom, stworzyliśmy Magenta Moments – angażujący program lojalnościowy, w ramach którego na użytkowników T-Mobile czekają ekscytujące oferty, bonusy i usługi od lokalnych jak i międzynarodowych partnerów.
Connecting your world – łączymy z tym, co ważne
Magenta Moments to integralna część międzynarodowej inicjatywy zaangażowania klientów, w ramach strategii customer experience Deutsche Telekom, której towarzyszy wprowadzenie nowego hasła marki: „Connecting your world”. Podkreślamy tym samym naszą pozycję globalnego lidera, który na każdym kroku dąży do zapewnienia klientom najlepszych doświadczeń – od doskonałości technologicznej, przez świetną obsługę, aż po łączenie użytkowników z tym, co najlepsze i dla nich najważniejsze. W ten sposób T-Mobile wykracza poza ramy działania firm technologicznych i staje się prawdziwym partnerem na co dzień. A dzięki programowi Magenta Moments, marka dodatkowo demokratyzuje dostęp do różnorodnych usług i produktów – nasi klienci mogą teraz skorzystać z szerokiej oferty kulturalnej, rozrywkowej czy zakupowej.
- Wierzę w przekraczanie granic i wychodzenie poza utarte schematy. W T-Mobile mamy ambicję bycia więcej niż tylko firmą telekomunikacyjną. Zgodnie z naszym nowym hasłem, „Connecting your world”, chcemy być dla klientów prawdziwym partnerem, marką, która poza świetną technologią dostarcza im także inne wartości – niezapomniane przeżycia i wyjątkowe doświadczenia. Magenta Moments to wyraz naszej dbałości o satysfakcję osób, które są częścią naszej sieci, ale też podziękowanie za okazane nam zaufanie. W ten sposób, łącząc siły z najlepszymi partnerami, chcemy dać naszym klientom radość, wygodę czy łatwiejszy dostęp do realizacji swoich marzeń – mówi Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.
Kino co czwartek, restauracja, a może zniżki podczas wakacyjnych wyjazdów?
Magenta Moments to świat ofert i usług dostępnych w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Na start programu, klienci będą mogli m.in. odebrać vouchery do punktów Bafra Kebab, skorzystać ze zniżek na Booking.com, kupić najmodniejsze ubrania na Answear.com w niższych cenach, czy cieszyć się filmowymi doznaniami w Cinema City, odbierając bilety w atrakcyjnych cenach, korzystając z oferty Magentowych Czwartków i szeregu innych atrakcji. To jednak nie koniec! Klienci T-Mobile korzystający z Magenta Moments będą mieli możliwość skorzystania z lokalnych ofert partnerów programu, dostępnych w innych krajach, w których obecni są operatorzy z grupy Deutsche Telekom. Jadąc na weekend do czeskiej Pragi, będziemy mogli skorzystać ze zniżek, które są udostępnione klientom przez T-Mobile CZ. Brzmi niesamowicie? Na tym nie poprzestajemy - lista partnerów programu stale się wydłuża, więc ofert będzie coraz więcej.
- Ciągłe wysiłki w zakresie działań customer experience i troska o najwyższą satysfakcję użytkowników są kluczowymi elementami strategii T-Mobile. Wiemy, że klienci chcą aby marka dbała o nich przez cały cykl życia od momentu sprzedaży, a operatorzy telekomów często o tym zapominają. Dlatego też uruchamiamy program Magenta Moments – aby zaadresować ich oczekiwania! Aby pokazać klientom, że aktywnie ich słuchamy i chcemy się o nich stale troszczyć. Wreszcie, aby pokazać im, że doceniamy ich lojalność. Mocno wierzę, że takie wysiłki na ich rzecz sprawią, że T-Mobile będzie siecią najlepszych doświadczeń – mówi Goran Marković członek zarządu i dyrektor ds. B2C w T-Mobile Polska.
Aby skorzystać z Magenta Moments wystarczy otworzyć aplikację „Mój T-Mobile”, wybrać ikonę serca w dolnym menu i korzystać do woli z bogactwa ofert od partnerów programu. Całe doświadczenie uzupełniają grywalne interakcje, pozwalające zdobywać serca – im więcej zebranych serc, tym więcej okazji do wyboru.
Kampania promocyjna Magenta Moments to pierwszy projekt marki, prezentujący nowe hasło Grupy Deutsche Telekom – „Connecting your world”.
Program Magenta Moments promować będą dwa spoty reklamowe prezentujące mnóstwo bonusów dla klientów T-Mobile dostępnych w aplikacji Mój T-Mobile. Motywem przewodnim kampanii reklamowej jest rozwijający się magentowy dywan prowadzący Klientów T-Mobile do miejsc w których mogą skorzystać z atrakcyjnych bonusów.
Spoty TV można obejrzeć TU i TU.
Kampania promująca program Magenta Moments prowadzona będzie w telewizji, internecie kinach i social mediach oraz przez działania media relations.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience T-Mobile Polska przy wsparciu agencji PZL, bazując na koncepcie kreatywnym agencji Saatchi&Saatchi. Kampanię BTL przygotowała agencja ARC Worldwide – Grupa Publicis. Działania reklamowe w internecie prowadzi agencja VMLY&R, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Więcej na temat nowego programu lojalnościowego można przeczytać na stronie www.t-mobile.pl
1Kantar dla T-Mobile Polska, 2021
Connecting your world – łączymy z tym, co ważne
Magenta Moments to integralna część międzynarodowej inicjatywy zaangażowania klientów, w ramach strategii customer experience Deutsche Telekom, której towarzyszy wprowadzenie nowego hasła marki: „Connecting your world”. Podkreślamy tym samym naszą pozycję globalnego lidera, który na każdym kroku dąży do zapewnienia klientom najlepszych doświadczeń – od doskonałości technologicznej, przez świetną obsługę, aż po łączenie użytkowników z tym, co najlepsze i dla nich najważniejsze. W ten sposób T-Mobile wykracza poza ramy działania firm technologicznych i staje się prawdziwym partnerem na co dzień. A dzięki programowi Magenta Moments, marka dodatkowo demokratyzuje dostęp do różnorodnych usług i produktów – nasi klienci mogą teraz skorzystać z szerokiej oferty kulturalnej, rozrywkowej czy zakupowej.
- Wierzę w przekraczanie granic i wychodzenie poza utarte schematy. W T-Mobile mamy ambicję bycia więcej niż tylko firmą telekomunikacyjną. Zgodnie z naszym nowym hasłem, „Connecting your world”, chcemy być dla klientów prawdziwym partnerem, marką, która poza świetną technologią dostarcza im także inne wartości – niezapomniane przeżycia i wyjątkowe doświadczenia. Magenta Moments to wyraz naszej dbałości o satysfakcję osób, które są częścią naszej sieci, ale też podziękowanie za okazane nam zaufanie. W ten sposób, łącząc siły z najlepszymi partnerami, chcemy dać naszym klientom radość, wygodę czy łatwiejszy dostęp do realizacji swoich marzeń – mówi Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.
Kino co czwartek, restauracja, a może zniżki podczas wakacyjnych wyjazdów?
Magenta Moments to świat ofert i usług dostępnych w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Na start programu, klienci będą mogli m.in. odebrać vouchery do punktów Bafra Kebab, skorzystać ze zniżek na Booking.com, kupić najmodniejsze ubrania na Answear.com w niższych cenach, czy cieszyć się filmowymi doznaniami w Cinema City, odbierając bilety w atrakcyjnych cenach, korzystając z oferty Magentowych Czwartków i szeregu innych atrakcji. To jednak nie koniec! Klienci T-Mobile korzystający z Magenta Moments będą mieli możliwość skorzystania z lokalnych ofert partnerów programu, dostępnych w innych krajach, w których obecni są operatorzy z grupy Deutsche Telekom. Jadąc na weekend do czeskiej Pragi, będziemy mogli skorzystać ze zniżek, które są udostępnione klientom przez T-Mobile CZ. Brzmi niesamowicie? Na tym nie poprzestajemy - lista partnerów programu stale się wydłuża, więc ofert będzie coraz więcej.
- Ciągłe wysiłki w zakresie działań customer experience i troska o najwyższą satysfakcję użytkowników są kluczowymi elementami strategii T-Mobile. Wiemy, że klienci chcą aby marka dbała o nich przez cały cykl życia od momentu sprzedaży, a operatorzy telekomów często o tym zapominają. Dlatego też uruchamiamy program Magenta Moments – aby zaadresować ich oczekiwania! Aby pokazać klientom, że aktywnie ich słuchamy i chcemy się o nich stale troszczyć. Wreszcie, aby pokazać im, że doceniamy ich lojalność. Mocno wierzę, że takie wysiłki na ich rzecz sprawią, że T-Mobile będzie siecią najlepszych doświadczeń – mówi Goran Marković członek zarządu i dyrektor ds. B2C w T-Mobile Polska.
Aby skorzystać z Magenta Moments wystarczy otworzyć aplikację „Mój T-Mobile”, wybrać ikonę serca w dolnym menu i korzystać do woli z bogactwa ofert od partnerów programu. Całe doświadczenie uzupełniają grywalne interakcje, pozwalające zdobywać serca – im więcej zebranych serc, tym więcej okazji do wyboru.
Kampania promocyjna Magenta Moments to pierwszy projekt marki, prezentujący nowe hasło Grupy Deutsche Telekom – „Connecting your world”.
Program Magenta Moments promować będą dwa spoty reklamowe prezentujące mnóstwo bonusów dla klientów T-Mobile dostępnych w aplikacji Mój T-Mobile. Motywem przewodnim kampanii reklamowej jest rozwijający się magentowy dywan prowadzący Klientów T-Mobile do miejsc w których mogą skorzystać z atrakcyjnych bonusów.
Spoty TV można obejrzeć TU i TU.
Kampania promująca program Magenta Moments prowadzona będzie w telewizji, internecie kinach i social mediach oraz przez działania media relations.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience T-Mobile Polska przy wsparciu agencji PZL, bazując na koncepcie kreatywnym agencji Saatchi&Saatchi. Kampanię BTL przygotowała agencja ARC Worldwide – Grupa Publicis. Działania reklamowe w internecie prowadzi agencja VMLY&R, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Więcej na temat nowego programu lojalnościowego można przeczytać na stronie www.t-mobile.pl
1Kantar dla T-Mobile Polska, 2021
Pliki do pobrania
Inne artykuły
22.11.2024Adrianna Maron
Startuje Black Week w T-Mobile! Łap smartfona nawet o 800 zł taniej
Gdy z okazji Black Week lecą ceny, łap smartfony w T-Mobile! Dla tych, którzy wciąż szukają prezentów na Święta albo po prostu chcą kupić urządzenia w dobrych cenach, mamy atrakcyjne zniżki na najpopularniejsze i najbardziej...
19.11.2024Marlena Czaplak-Książek
Po raz kolejny rusza akcja świąteczna T-Mobile i Szlachetnej Paczki pod hasłem...
T-Mobile, zgodnie z ideą przełamywania barier, w akcji Stare telefony działają cuda połączył ze sobą różne światy: muzyczne, społeczne, pokoleniowe oraz kulturowe, bo takie nieoczywiste spotkania inspirują,...
19.11.2024Katarzyna Sosnowska
Ostrzegamy przed kampanią podszywającą się pod T-Mobile Polska
Ostrzegamy przed oszustwem, w którym przestępcy wysyłają fałszywe wiadomości, zachęcające do udziału w rzekomej loterii. W treści wiadomości odbiorca dostaje informację, że w zamian za wypełnienie ankiety dotyczącej satysfakcji z usług...