Przynieś stary telefon do sklepu T-Mobile i wesprzyj z nami Szlachetną Paczkę. Podarujmy razem nawet 1 milion złotych!

Stary, niepotrzebny, leżący na dnie szuflady telefon, który dzielnie nam służył, teraz może jeszcze komuś pomóc, gdy przyniesiesz go do T-Mobile. Łączymy siły ze Szlachetną Paczką, aby wspomóc ten program społeczny kwotą nawet 1. miliona złotych.
Zasada jest prosta: im więcej oddanych telefonów, tym większe wsparcie dla Szlachetnej Paczki. A cel mamy ambitny – zebranie do recyklingu minimum 50 tysięcy telefonów. Czy to możliwe? Oczywiście! Według badań ponad 41% Polaków deklaruje, że ma w posiadaniu smartfon, z którego już nie korzysta, a co czwarty z nich (27%) ma co najmniej dwa takie telefony1 . Jednocześnie, mimo iż mogłoby się wydawać, że wiedza na temat segregacji odpadów i elektrośmieci jest już w Polsce dobrze zakorzeniona, aż 61% Polaków nie ma świadomości co zrobić z niepotrzebnymi smartfonami2 . Elektronika wciąż trafia na wysypiska, a wraz z nią cenne metale szlachetne, które mogłyby posłużyć w innych celach. T-Mobile chce to zmienić i działa w sposób odpowiedzialny. Chcemy wyciągnąć stare, niepotrzebne urządzenia z szuflad, strychów i piwnic, by prawidłowo poddać je recyklingowi - dla dobra planety, klimatu, a tym razem – również osób potrzebujących!

Dlatego od 9 listopada zachęcamy wszystkich, nie tylko naszych klientów, do wspólnej akcji T-Mobile Polska i Szlachetnej Paczki pod hasłem „Stare telefony działają cuda”. Wystarczy przynieść stary, niepotrzebny nam już telefon do dowolnego salonu T-Mobile i wrzucić go do specjalnie oznaczonego pojemnika. W akcję zaangażowane są wszystkie magentowe salony w całym kraju.

Samemu można zrobić wiele, ale dopiero razem możemy zdziałać cuda. Dlatego łączymy siły z klientami oraz Szlachetną Paczką, by pomóc tym, którzy naszej pomocy najbardziej potrzebują. Nasze hasło „Connecting your world” codziennie napędza nas do działania i jestem dumny z tego, że w ramach tak szczytnego projektu, angażujemy się w działania na rzecz potrzebujących rodzin. Przy tym, realizując strategię ESG, skupioną na przeciwdziałaniu zmianom klimatu, dbamy o naszą planetę na rzecz przyszłych pokoleń – mówi Andreas Maierhofer, CEO T-Mobile Polska.

Często leży gdzieś upchnięty w szufladzie, w kącie szafy. Telefon ze zdrapanymi przyciskami, niedziałającym systemem, czy po prostu nieużywany. Warto go odszukać, bo teraz takie telefony mogą zamienić się w dobro. To wspaniałe, że możemy połączyć siły w mądrej pomocy razem z T-Mobile. Zachęcam wszystkich do włączenia się w tę wspólną akcję – mówi Joanna Sadzik, Prezeska Stowarzyszenia WIOSNA, organizatora Szlachetnej Paczki.   

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie akcji: www.t-mobile.pl/szlachetnapaczka

Kampania promowana będzie w TV, w kinach, w mediach społecznościowych i punktach sprzedaży. Spot stworzony na potrzeby kampanii dostępny jest na portalu YouTube pod tym linkiem.
Koncepcja kampanii została stworzona przez agencję PZL oraz Departament Zarządzania Marką i Customer Experience T-Mobile Polska. Materiały POS opracowała agencja ARC (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare.

 1Badanie „Nieużywane smartfony” wykonane w dniach 24 31.08.2022 metodą CATI (n=2001), na zlecenie T-Mobile
  2Ibid.
 

Pliki do pobrania

Inne artykuły

19.11.2024Marlena Czaplak-Książek

Po raz kolejny rusza akcja świąteczna T-Mobile i Szlachetnej Paczki pod hasłem...

T-Mobile, zgodnie z ideą przełamywania barier, w akcji Stare telefony działają cuda połączył ze sobą różne światy:​ muzyczne, społeczne, pokoleniowe oraz kulturowe, bo takie nieoczywiste spotkania inspirują,...
Czytaj więcej
19.11.2024Katarzyna Sosnowska

Ostrzegamy przed kampanią podszywającą się pod T-Mobile Polska

Ostrzegamy przed oszustwem, w którym przestępcy wysyłają fałszywe wiadomości, zachęcające do udziału w rzekomej loterii. W treści wiadomości odbiorca dostaje informację, że w zamian za wypełnienie ankiety dotyczącej satysfakcji z usług...
Czytaj więcej
14.11.2024Jakub Chajdak

Zadowoleni klienci wybierają więcej usług T-Mobile - rosnąca baza klientów,...

W trzecim kwartale 2024 r. T-Mobile Polska:
  • Zwiększył liczbę klientów usług mobilnych o 193 tys. i o 90 tys. liczbę klientów usług szerokopasmowych;
  • Zwiększył przychody i...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.