![](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3Ab48a9f04-4e01-494f-b87a-d60bc601496a%2FokSENIOR_ip-1266x844_og.jpg&w=3840&q=75)
Infolinia T-Mobile z certyfikatem OK SENIOR®
![](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3A49b177bb-ec2f-4eaf-be47-659922dc35b7%2FBasia.png&w=256&q=75)
31.01.2024Barbara Rożyńska
T-Mobile Polska wyróżnia się podejściem do obsługi dojrzałych klientów, co potwierdza międzynarodowy certyfikat OK SENIOR®, przyznany za rozwiązanie wdrożone na infolinii operatora. Dzięki specjalnie przeszkolonym doradcom seniorzy otrzymują kompleksowe wsparcie w obszarze technologii, obsługi urządzeń oraz płatności, dostosowane do ich potrzeb. Inicjatywa wpisuje się w strategię ESG operatora, aktywnie angażującego się w walkę z wykluczeniem cyfrowym i promocję równego dostępu do cyfrowego świata.
Firma T-Mobile stawia na pierwszym miejscu satysfakcję swoich klientów i dostarczanie im jak najlepszych doświadczeń, dlatego wprowadza rozwiązania i udogodnienia, które mają odpowiadać na ich potrzeby. Jednym z nich jest uruchomiona w minionym roku specjalna infolinia dla dojrzałych klientów. Kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta wystarczy na klawiaturze wybrać numer 8, aby skorzystać z udogodnień. Specjalnie przeszkoleni doradcy udzielą wsparcia w szerokim zakresie, m.in. w obszarze technologii, obsługi urządzeń, usług, procedur czy płatności, a nawet dostosowania wielkości czcionkiw wysyłanychpismach. Dzięki temu infolinia operatora jest jeszcze bardziej przyjazna i inkluzywna dla tej grupy klientów.
Potwierdzeniem, że usługa jest dostosowana do potrzeb dojrzałych klientów i spełnia ich oczekiwania jest otrzymany certyfikat znaku jakości OK SENIOR®, przyznawany przez OK SENIOR Polska w partnerstwie z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej. Przeprowadzony audyt potwierdził, że seniorzy korzystający z infolinii wyrazili wysoką satysfakcję z obsługi.
„Żyjemy w społeczeństwie, w którym grupa klientów 55+ stale się powiększa. Dlatego tak ważne jest, aby firmy dostrzegały, że muszą się zmieniać i dostosowywać swoją ofertę do potrzeb również tej grupy użytkowników. Infolinia dla seniorów w T-Mobile to świetny przykład takiego działania.– mówi Marzena Rudnicka, Prezeska Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej
Seniorzy w świecie nowych technologii
Naszym celem jest nie tylko świadczenie wsparcia technicznego, ale przede wszystkim edukacja osób starszych w zakresie nowych technologii. Wierzymy, że świat cyfrowy jest dostępny dla ludzi w każdym wieku,. Nasza infolinia dla seniorów to jedno z wielu rozwiązań, które wprowadzamy, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania naszych klientów i bardzo cieszy nas, że jego skuteczność została potwierdzona certyfikatem OK SENIOR®. Jest to przykład działań, które są integralną częścią naszej strategii ESG. Chcemy, aby każdy, niezależnie od wieku, miał równy dostęp do cyfrowego świata. - komentuje Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i ESG w T-Mobile Polska.
W ramach kompleksowych działań dla seniorów T-Mobile realizuje wiele działań i projektów. Operator przygotował akcję „Sieć pokoleń”, w ramach której powstał specjalny kurs przybliżający od podstaw korzystanie z nowych technologii. Ponadto wspiera podopiecznych Fundacji „Pod Dębem” przekazując im laptopy, aby mogli korzystać z wielu możliwości, jakie daje digitalowa rzeczywistość. W ramach prowadzonych działań przygotowywane są także różne oferty skierowane właśnie dla seniorów, czy poradniki dotyczące wyboru odpowiedniego urządzenia.
Potwierdzeniem, że usługa jest dostosowana do potrzeb dojrzałych klientów i spełnia ich oczekiwania jest otrzymany certyfikat znaku jakości OK SENIOR®, przyznawany przez OK SENIOR Polska w partnerstwie z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej. Przeprowadzony audyt potwierdził, że seniorzy korzystający z infolinii wyrazili wysoką satysfakcję z obsługi.
„Żyjemy w społeczeństwie, w którym grupa klientów 55+ stale się powiększa. Dlatego tak ważne jest, aby firmy dostrzegały, że muszą się zmieniać i dostosowywać swoją ofertę do potrzeb również tej grupy użytkowników. Infolinia dla seniorów w T-Mobile to świetny przykład takiego działania.– mówi Marzena Rudnicka, Prezeska Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej
Marzena Rudnicka i Małgorzata Rybak-Dowżyk fot.: Piotr Gwiazdowski
Seniorzy w świecie nowych technologii
Naszym celem jest nie tylko świadczenie wsparcia technicznego, ale przede wszystkim edukacja osób starszych w zakresie nowych technologii. Wierzymy, że świat cyfrowy jest dostępny dla ludzi w każdym wieku,. Nasza infolinia dla seniorów to jedno z wielu rozwiązań, które wprowadzamy, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania naszych klientów i bardzo cieszy nas, że jego skuteczność została potwierdzona certyfikatem OK SENIOR®. Jest to przykład działań, które są integralną częścią naszej strategii ESG. Chcemy, aby każdy, niezależnie od wieku, miał równy dostęp do cyfrowego świata. - komentuje Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i ESG w T-Mobile Polska.
W ramach kompleksowych działań dla seniorów T-Mobile realizuje wiele działań i projektów. Operator przygotował akcję „Sieć pokoleń”, w ramach której powstał specjalny kurs przybliżający od podstaw korzystanie z nowych technologii. Ponadto wspiera podopiecznych Fundacji „Pod Dębem” przekazując im laptopy, aby mogli korzystać z wielu możliwości, jakie daje digitalowa rzeczywistość. W ramach prowadzonych działań przygotowywane są także różne oferty skierowane właśnie dla seniorów, czy poradniki dotyczące wyboru odpowiedniego urządzenia.
Inne artykuły
![](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3A2a384956-ecfa-4758-9181-2f945bc006da%2Ftechnologia%2520w%2520sluzbie%2520spolecznosci%2520okladka.jpg&w=3840&q=75)
26.07.2024Adrianna Maron
T-Mobile dostarcza rozwiązanie, które zadba o bezpieczeństwo mieszkańców...
Technologia może zdziałać wiele w służbie społeczeństwu i zrównoważonemu rozwojowi. Doskonale o tym wiemy, dlatego dla Urzędu Miasta Wrocław, który intensyfikuje działania na rzecz poprawy jakość wód oraz bezpieczeństwa...
![](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3Afd7da8ab-0638-4b4c-b5c9-d19de2d6b89b%2Fmagenta-kolor-fair-play-1000x570.png&w=2048&q=75)
25.07.2024Marta Kosińska
Co łączy francuskiego barona z XIX wieku, współczesny tenis i międzynarodowy...
To, że współczesny wielki sport i wielkie marki współpracują by osiągać sukcesy nikogo dziś nie dziwi. Warto jednak zauważyć, że nie jest to wyłącznie znak „naszych czasów”. Już z początkami rozwoju...
![](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3A67f5ee18-9f61-47ce-8d0d-ed71f93ec692%2FPR_1266x844.png&w=3840&q=75)
25.07.2024Mateusz Marciniak
Najszyyybszą sieć mobilną w Polsce mamy i się nią dzielimy! Odbierz prezenty od...
Wakacje w pełni, a w T-Mobile? Rozkwita nowa oferta Magenta Moments! I jedno jest pewne – ten sezon będzie obfitował w doświadczenia bez jakichkolwiek limitów. Wszystko za sprawą nielimitowanego internetu w prezencie, z...
![](/_next/image?url=%2Fdam%2Fjcr%3A462163c6-1f12-4a80-80fc-debc69e7175d%2FNewsletter.jpg&w=1080&q=75)