Infolinia T-Mobile z certyfikatem OK SENIOR®
31.01.2024Barbara Rożyńska
T-Mobile Polska wyróżnia się podejściem do obsługi dojrzałych klientów, co potwierdza międzynarodowy certyfikat OK SENIOR®, przyznany za rozwiązanie wdrożone na infolinii operatora. Dzięki specjalnie przeszkolonym doradcom seniorzy otrzymują kompleksowe wsparcie w obszarze technologii, obsługi urządzeń oraz płatności, dostosowane do ich potrzeb. Inicjatywa wpisuje się w strategię ESG operatora, aktywnie angażującego się w walkę z wykluczeniem cyfrowym i promocję równego dostępu do cyfrowego świata.
Firma T-Mobile stawia na pierwszym miejscu satysfakcję swoich klientów i dostarczanie im jak najlepszych doświadczeń, dlatego wprowadza rozwiązania i udogodnienia, które mają odpowiadać na ich potrzeby. Jednym z nich jest uruchomiona w minionym roku specjalna infolinia dla dojrzałych klientów. Kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta wystarczy na klawiaturze wybrać numer 8, aby skorzystać z udogodnień. Specjalnie przeszkoleni doradcy udzielą wsparcia w szerokim zakresie, m.in. w obszarze technologii, obsługi urządzeń, usług, procedur czy płatności, a nawet dostosowania wielkości czcionkiw wysyłanychpismach. Dzięki temu infolinia operatora jest jeszcze bardziej przyjazna i inkluzywna dla tej grupy klientów.
Potwierdzeniem, że usługa jest dostosowana do potrzeb dojrzałych klientów i spełnia ich oczekiwania jest otrzymany certyfikat znaku jakości OK SENIOR®, przyznawany przez OK SENIOR Polska w partnerstwie z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej. Przeprowadzony audyt potwierdził, że seniorzy korzystający z infolinii wyrazili wysoką satysfakcję z obsługi.
„Żyjemy w społeczeństwie, w którym grupa klientów 55+ stale się powiększa. Dlatego tak ważne jest, aby firmy dostrzegały, że muszą się zmieniać i dostosowywać swoją ofertę do potrzeb również tej grupy użytkowników. Infolinia dla seniorów w T-Mobile to świetny przykład takiego działania.– mówi Marzena Rudnicka, Prezeska Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej
Seniorzy w świecie nowych technologii
Naszym celem jest nie tylko świadczenie wsparcia technicznego, ale przede wszystkim edukacja osób starszych w zakresie nowych technologii. Wierzymy, że świat cyfrowy jest dostępny dla ludzi w każdym wieku,. Nasza infolinia dla seniorów to jedno z wielu rozwiązań, które wprowadzamy, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania naszych klientów i bardzo cieszy nas, że jego skuteczność została potwierdzona certyfikatem OK SENIOR®. Jest to przykład działań, które są integralną częścią naszej strategii ESG. Chcemy, aby każdy, niezależnie od wieku, miał równy dostęp do cyfrowego świata. - komentuje Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i ESG w T-Mobile Polska.
W ramach kompleksowych działań dla seniorów T-Mobile realizuje wiele działań i projektów. Operator przygotował akcję „Sieć pokoleń”, w ramach której powstał specjalny kurs przybliżający od podstaw korzystanie z nowych technologii. Ponadto wspiera podopiecznych Fundacji „Pod Dębem” przekazując im laptopy, aby mogli korzystać z wielu możliwości, jakie daje digitalowa rzeczywistość. W ramach prowadzonych działań przygotowywane są także różne oferty skierowane właśnie dla seniorów, czy poradniki dotyczące wyboru odpowiedniego urządzenia.
Potwierdzeniem, że usługa jest dostosowana do potrzeb dojrzałych klientów i spełnia ich oczekiwania jest otrzymany certyfikat znaku jakości OK SENIOR®, przyznawany przez OK SENIOR Polska w partnerstwie z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej. Przeprowadzony audyt potwierdził, że seniorzy korzystający z infolinii wyrazili wysoką satysfakcję z obsługi.
„Żyjemy w społeczeństwie, w którym grupa klientów 55+ stale się powiększa. Dlatego tak ważne jest, aby firmy dostrzegały, że muszą się zmieniać i dostosowywać swoją ofertę do potrzeb również tej grupy użytkowników. Infolinia dla seniorów w T-Mobile to świetny przykład takiego działania.– mówi Marzena Rudnicka, Prezeska Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej
Marzena Rudnicka i Małgorzata Rybak-Dowżyk fot.: Piotr Gwiazdowski
Seniorzy w świecie nowych technologii
Naszym celem jest nie tylko świadczenie wsparcia technicznego, ale przede wszystkim edukacja osób starszych w zakresie nowych technologii. Wierzymy, że świat cyfrowy jest dostępny dla ludzi w każdym wieku,. Nasza infolinia dla seniorów to jedno z wielu rozwiązań, które wprowadzamy, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania naszych klientów i bardzo cieszy nas, że jego skuteczność została potwierdzona certyfikatem OK SENIOR®. Jest to przykład działań, które są integralną częścią naszej strategii ESG. Chcemy, aby każdy, niezależnie od wieku, miał równy dostęp do cyfrowego świata. - komentuje Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i ESG w T-Mobile Polska.
W ramach kompleksowych działań dla seniorów T-Mobile realizuje wiele działań i projektów. Operator przygotował akcję „Sieć pokoleń”, w ramach której powstał specjalny kurs przybliżający od podstaw korzystanie z nowych technologii. Ponadto wspiera podopiecznych Fundacji „Pod Dębem” przekazując im laptopy, aby mogli korzystać z wielu możliwości, jakie daje digitalowa rzeczywistość. W ramach prowadzonych działań przygotowywane są także różne oferty skierowane właśnie dla seniorów, czy poradniki dotyczące wyboru odpowiedniego urządzenia.
Inne artykuły
19.11.2024Marlena Czaplak-Książek
Po raz kolejny rusza akcja świąteczna T-Mobile i Szlachetnej Paczki pod hasłem...
T-Mobile, zgodnie z ideą przełamywania barier, w akcji Stare telefony działają cuda połączył ze sobą różne światy: muzyczne, społeczne, pokoleniowe oraz kulturowe, bo takie nieoczywiste spotkania inspirują,...
19.11.2024Katarzyna Sosnowska
Ostrzegamy przed kampanią podszywającą się pod T-Mobile Polska
Ostrzegamy przed oszustwem, w którym przestępcy wysyłają fałszywe wiadomości, zachęcające do udziału w rzekomej loterii. W treści wiadomości odbiorca dostaje informację, że w zamian za wypełnienie ankiety dotyczącej satysfakcji z usług...
14.11.2024Jakub Chajdak
Zadowoleni klienci wybierają więcej usług T-Mobile - rosnąca baza klientów,...
W trzecim kwartale 2024 r. T-Mobile Polska:
- Zwiększył liczbę klientów usług mobilnych o 193 tys. i o 90 tys. liczbę klientów usług szerokopasmowych;
- Zwiększył przychody i...