T-Mobile Polska zdobył trzy nagrody w prestiżowych konkursach HR
11.06.2024Mateusz Marciniak
Jako T-Mobile Polska jesteśmy w gronie najlepszych pracodawców w naszym kraju. Zależy nam na naszych pracownikach, dlatego realizujemy różnorodne projekty i podejmujemy liczne inicjatywny, aby wspierać ich w rozwoju i pomagać im zdobyć takie doświadczenie, jakie jest cenione na rynku pracy. I nie są to puste slogany! Za nasze działania otrzymaliśmy właśnie podwójne pierwsze miejsce oraz wyróżnienie w dwóch prestiżowych konkursach branżowych - HR Business Partner oraz Employer Branding Excellence Awards.
Rynek pracy ciągle się zmienia, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy stają przed nowymi wyzwaniami, np. innymi oczekiwaniami poszczególnych pokoleń czy rosnącymi kosztami życia. Dlatego tak ważne jest przygotowanie odpowiednich projektów, poprzez które firmy wspierają pracowników w rozwoju i odpowiadają na ich potrzeby, np. przygotowując programy dla przedstawicieli różnych grup. O tym, jak skutecznie wykorzystać potencjał pracowników z pokolenia Z, jak dotrzeć do osób z branży IT&TECH oraz jak wspierać rozwój talentów w organizacji wiemy doskonale w T-Mobile Polska! Dlatego miło nam poinformować, że otrzymaliśmy 3 nagrody w branżowych konkursach HR.
W konkursie organizowanym przez czasopismo HR Business Partner otrzymaliśmy nagrodę główną w kategorii „Rekrutacja i Onboarding” za case study MAGENTA TALENTS SQUAD, czyli nasz zewnętrzny program talentowy dla pokolenia Z. Zaś w ogólnopolskim konkursie Employer Branding Excellence Awards otrzymaliśmy I miejsce w kategorii „Strona kariery” za podzakładkę IT&TECH. Strona pokazuje customer centircity w technologii i możliwości rozwoju kariery dla osób szukających pracy w obszarze IT&TECH. W tym samym konkursie otrzymaliśmy również wyróżnienie w kategorii „Kampania wewnętrzna” za kompleksową i strategiczną komunikację procesu rozwojowego WEGROW. To już kolejna nagroda na naszym koncie w tym konkursie, bowiem w 2022 roku otrzymaliśmy nagrodę główną w kategorii strategii EB dla #MagentaTeam.
- Nieustannie działamy, aby w T-Mobile być najlepszym miejscem pracy w Polsce. Dlatego też podejmujemy różne wyzwania związane z obszarem employer brandingu, widząc jak dynamicznie zmienia się rynek pracy i chcąc dostosowywać nasze oferty do potrzeb obecnych oraz potencjalnych pracowników. Cieszymy się, że nasze działania są dostrzegane i doceniane właśnie w konkursach branżowych, bo to pokazuje, że nasze pomysły mogą być też inspiracją dla innych. Otrzymane wyróżnienia są też dla nas ogromną motywacją do realizowania kolejnych inicjatyw, dzięki którym staniemy się jeszcze lepszym, ciekawszym miejscem pracy dla przedstawicieli różnych grup i pokoleń, bo mocno wierzymy w to, że różnorodność to nasza siła – mówi Dorota Kuprianowicz-Legutko, członkini zarządu, Dyrektorka ds. Polityki Personalnej T-Mobile Polska.
W konkursie organizowanym przez czasopismo HR Business Partner otrzymaliśmy nagrodę główną w kategorii „Rekrutacja i Onboarding” za case study MAGENTA TALENTS SQUAD, czyli nasz zewnętrzny program talentowy dla pokolenia Z. Zaś w ogólnopolskim konkursie Employer Branding Excellence Awards otrzymaliśmy I miejsce w kategorii „Strona kariery” za podzakładkę IT&TECH. Strona pokazuje customer centircity w technologii i możliwości rozwoju kariery dla osób szukających pracy w obszarze IT&TECH. W tym samym konkursie otrzymaliśmy również wyróżnienie w kategorii „Kampania wewnętrzna” za kompleksową i strategiczną komunikację procesu rozwojowego WEGROW. To już kolejna nagroda na naszym koncie w tym konkursie, bowiem w 2022 roku otrzymaliśmy nagrodę główną w kategorii strategii EB dla #MagentaTeam.
- Nieustannie działamy, aby w T-Mobile być najlepszym miejscem pracy w Polsce. Dlatego też podejmujemy różne wyzwania związane z obszarem employer brandingu, widząc jak dynamicznie zmienia się rynek pracy i chcąc dostosowywać nasze oferty do potrzeb obecnych oraz potencjalnych pracowników. Cieszymy się, że nasze działania są dostrzegane i doceniane właśnie w konkursach branżowych, bo to pokazuje, że nasze pomysły mogą być też inspiracją dla innych. Otrzymane wyróżnienia są też dla nas ogromną motywacją do realizowania kolejnych inicjatyw, dzięki którym staniemy się jeszcze lepszym, ciekawszym miejscem pracy dla przedstawicieli różnych grup i pokoleń, bo mocno wierzymy w to, że różnorodność to nasza siła – mówi Dorota Kuprianowicz-Legutko, członkini zarządu, Dyrektorka ds. Polityki Personalnej T-Mobile Polska.
Inne artykuły
19.11.2024Marlena Czaplak-Książek
Po raz kolejny rusza akcja świąteczna T-Mobile i Szlachetnej Paczki pod hasłem...
T-Mobile, zgodnie z ideą przełamywania barier, w akcji Stare telefony działają cuda połączył ze sobą różne światy: muzyczne, społeczne, pokoleniowe oraz kulturowe, bo takie nieoczywiste spotkania inspirują,...
19.11.2024Katarzyna Sosnowska
Ostrzegamy przed kampanią podszywającą się pod T-Mobile Polska
Ostrzegamy przed oszustwem, w którym przestępcy wysyłają fałszywe wiadomości, zachęcające do udziału w rzekomej loterii. W treści wiadomości odbiorca dostaje informację, że w zamian za wypełnienie ankiety dotyczącej satysfakcji z usług...
14.11.2024Jakub Chajdak
Zadowoleni klienci wybierają więcej usług T-Mobile - rosnąca baza klientów,...
W trzecim kwartale 2024 r. T-Mobile Polska:
- Zwiększył liczbę klientów usług mobilnych o 193 tys. i o 90 tys. liczbę klientów usług szerokopasmowych;
- Zwiększył przychody i...