Już w ten weekend Jastarnia będzie filmową stolicą inkluzywności. Rusza All Inclusive Film Festival, którego partnerem głównym jest marka T-Mobile.

W jastarnickim Kinie Żeglarz w ten piątek, 23 sierpnia rusza festiwal, na który oprócz świetnych filmów składają się spotkania i warsztaty poświęcone włączaniu w życie społeczne grup marginalizowanych. Łączenie ludzi to podstawa działalności T-Mobile. Dlatego właśnie marka została partnerem głównym wydarzenia.
 
Katarzyna Zillman, Oliwia Bosomtwe czy DJ Wika to tylko niektóre z gościń, które przybędą do Jastarni aby poruszyć tematy wykluczenia społecznego. Dzięki ogólnopanującej atmosferze wsparcia i tolerancji, każdy z uczestników może czuć się swobodnie – niezależnie od wieku, wiary, orientacji czy przekonań.

Jest kilka słów-kluczy do zainicjowanego przez Ane Piżl All Inclusive Film Festival: dobra zabawa, dobre filmy, morze, rozmowy i tolerancja. Zasada jest tylko jedna: skoro rozmawiamy o ważnych i często trudnych tematach, robimy to tak, aby pokazać piękno i siłę różnorodności, sposoby przeciwdziałania wykluczeniom i to, jak  budować dobre sojusze. Od 23 do 25 sierpnia w Kinie Żeglarz w Jastarni druga edycja All Inclusive Film Festival.

Jak mówi Ane Piżl: - Doświadczenie wykluczenia jest wspólne dla większości z nas. na margines próbuje się nas wypchnąć ze względu na starość, chorobę psychiczną, płeć, grubość, niepełnosprawność dziecka. Ale jest w nas siła i niezgoda na tę próbę wypchnięcia. Niezgoda na siedzenie na marginesach. All Inclusive Film Festival to święto naszej siły.
- Łączenie ludzi jest nie tylko naszym celem, ale także fundamentem naszych działań. Wierzymy, że różnorodność wzbogaca każdą społeczność, dlatego budujemy środowisko pracy, w którym każdy pracownik może czuć się szanowany i doceniany. Wspierając inicjatywy takie jak ten festiwal, pragniemy nie tylko podkreślać znaczenie różnorodności, ale także aktywnie uczestniczyć w tworzeniu przestrzeni, w której wymiana doświadczeń i perspektyw napędza pozytywne zmiany w społeczeństwie – mówi Dorota Kuprianowicz-Legutko, członkini zarządu i dyrektorka ds. polityki personalnej w T-Mobile.

Widzowie będą mogli obejrzeć między innymi film dokumentalny „Vika!” (reż. Agnieszka Zwiefka), opowiadający historię najstarszej didżejki w Polsce zaangażowanej w sprawy osób seniorskich, a także „Copa 71” o zapomnianych mistrzostwach świata kobiet w piłce nożnej, co będzie punktem wyjścia do rozmowy ze sportowczyniami – Katarzyną Zillman i jej partnerką Julią Walczak, o nierównościach w sporcie.

T-Mobile  jest też partnerem jednej z festiwalowych debat #HEJTOUT. Jest ona poświęcona strategiom i narzędziom – również prawnym – radzenia sobie z hejtem w internecie, a udział w niej wezmą ekspertki z fundacji Anji Rubik SEXEDPL, Patrycja Wonatowska i Agata Polak. To element większej kampanii #HejtOutLoveIn, którą marka T-Mobile realizowała razem z fundacją od września 2023 roku.

All Inclusive Film Festiwal odbędzie się w dniach 23-25 sierpnia 2024 w kinie Żeglarz w Jastarni. Szczegóły na temat wydarzenia, informacje o organizatorach, organizatorkach, gościniach oraz gościach, a także jego pełny program są dostępne na stronie https://aiff.pl/
 

Pliki do pobrania

Inne artykuły

12.09.2024Jakub Chajdak

Zmiany w T-Mobile Polska – zwiększamy synergię i współpracę w kluczowych...

T-Mobile Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową, koncentrując się na oferowaniu najwyższej jakości usług i sieci oraz zapewnianiu najlepszych doświadczeń klientom. Dobre wyniki oraz wzrost we wszystkich kluczowych obszarach...
Czytaj więcej
9.09.2024Barbara Rożyńska

T-Mobile zachęca szkoły i przedszkola do zbiórki starych telefonów – startuje...

Czy stare telefony mogą pomóc w dbaniu o naszą planetę i jednocześnie zapewnić atrakcyjne nagrody? T-Mobile ponownie zaprasza placówki oświatowe do udziału w konkursie „Zbieraj baterie i telefony”, gdzie nieużywane...
Czytaj więcej
5.09.2024Marta Kosińska

TENIS I T-MOBILE – CZYLI TO, CO ŁĄCZY #BARDZIEJ

Jeśli zastanawiacie się, co najlepiej łączy ludzi to obie odpowiedzi zaczynają się na T! Tenis, bo jego popularność rośnie globalnie średniorocznie ponad 9%[1], a w Polsce mecze...
Czytaj więcej

Bądźmy w kontakcie

Jesteś dziennikarzem lub blogerem? Zarejestruj się, by być na bieżąco z informacjami prasowymi.

Zapisując się do newslettera zgadzasz się z Regulaminem. Otwórz pełną treść zgody. W każdym momencie możesz wycofać zgodę.