
W T-Mobile na kartę potwierdzisz tożsamość za pomocą „selfie”

15.04.2025Mateusz Marciniak
Dzięki technologii życie może być prostsze i w T-Mobile wiemy o tym doskonale. To właśnie dzięki innowacjom nie musimy już stawiać się w placówce czy czekać w długiej kolejce, by założyć konto w banku czy zamówić pewne usługi. Wystarczy kilka kliknięć na smartfonie, „selfie”, zdjęcie dowodu osobistego i gotowe! Opcję wideoweryfikacji tożsamości wybiera coraz więcej osób, a teraz usługa od Autopay dostępna będzie także dla klientów zainteresowanych skorzystaniem z ofert T-Mobile na kartę, Heyah na kartę, tuBiedronka oraz Red Bull MOBILE.
Nikt nie lubi biurokracji – wypełniania długich stron formularzy czy skomplikowanych procedur. I właśnie dlatego w T-Mobile stale szukamy rozwiązań, które są przyjazne klientom oraz wpisują się w ich oczekiwania i styl życia. Już wcześniej wprowadziliśmy możliwość potwierdzenia tożsamości podczas rejestracji numeru w aplikacji „Mój T-Mobile” za pomocą logowania do bankowości elektronicznej. A teraz idziemy o krok dalej i zapewniamy jeszcze wygodniejszą metodę rejestracji starterów T-Mobile na kartę, Heyah na kartę, tuBiedronka oraz Red Bull MOBILE dostępną na stronie informacyjnej https://www.t-mobile.pl/zarejestruj.
Bezpiecznie, wygodnie i w kilka minut
Dzięki funkcji wideoweryfikacji, by potwierdzić swoje dane, wystarczy jedynie wpisać numer telefonu oraz karty SIM, wykonać zdjęcie dowodu osobistego, następnie zrobić zdjęcie twarzy i na koniec przejść tzw. liveness check, wykonując kilka prostych gestów (np. mrugnięcie oczami, ruch głową itp.) do kamery. System, korzystając z technologii sztucznej inteligencji i biometrii, potwierdzi autentyczność zeskanowanego dokumentu oraz porówna zdjęcie z przesłanym „selfie”. Cała operacja potrwa zaledwie kilka chwil! Proces jest też bardzo intuicyjny, a sam system przesyła użytkownikowi krótkie i proste instrukcje. W ten sposób rejestracja nowego numeru na kartę jest jeszcze łatwiejsza.
Wideoweryfikacja to jedna z najczęściej stosowanych metod uwierzytelnienia tożsamości i niesie za sobą szereg korzyści. Pierwszą jest oczywiście wygoda i bezpieczeństwo, ale na tym zalety rozwiązania się nie kończą. Innowacyjny algorytm identyfikuje użytkownika na podstawie zdjęcia i tzw. Liveness Check, który sprawdza, czy ma do czynienia z prawdziwą osobą. Identyfikacja przebiega w sposób intuicyjny i można ją wykonać w kilku prostych krokach, bez konieczności wychodzenia z domu. System weryfikacji realizowany jest przy współpracy z Autopay, polskim fintechem oferującym ekosystem rozwiązań płatniczych dla biznesu i klientów indywidualnych.
Z podobnych usług korzystają chociażby banki i instytucje finansowe, co potwierdza wysoki stopień bezpieczeństwa przesyłanych danych. I co ważne, algorytmy weryfikacji zdalnej są bardzo precyzyjne, dzięki czemu ryzyko błędu jest niemal wyeliminowane.
Więcej informacji o usłudze i dostępnych sposobach rejestracji numeru na kartę w T-Mobile można znaleźć na stronie https://www.t-mobile.pl/zarejestruj.
Autopay
Autopay to polska spółka technologiczno-finansowa założona w 1999 roku w Sopocie. Powstała jako wspólne przedsięwzięcie dwóch studentów zafascynowanych nowymi technologiami, którzy do dzisiaj zasiadają we władzach spółki. Z usług Autopay korzysta ponad 10 mln osób miesięcznie - płacąc za zakupy przez internet, regulując online swoje rachunki, doładowując telefon online, autoryzując płatność SMSem, płacąc automatycznie za autostrady w Polsce czy kupując elektroniczne winiety do Austrii, Czech, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii i Węgier. Z produktów Autopay korzysta też ponad 50 tys. firm prowadzących biznes online. Misją marki parasolowej Autopay jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami. Odnalezienie nowego poziomu wygody, intuicyjności, automatyzacji.
Bezpiecznie, wygodnie i w kilka minut
Dzięki funkcji wideoweryfikacji, by potwierdzić swoje dane, wystarczy jedynie wpisać numer telefonu oraz karty SIM, wykonać zdjęcie dowodu osobistego, następnie zrobić zdjęcie twarzy i na koniec przejść tzw. liveness check, wykonując kilka prostych gestów (np. mrugnięcie oczami, ruch głową itp.) do kamery. System, korzystając z technologii sztucznej inteligencji i biometrii, potwierdzi autentyczność zeskanowanego dokumentu oraz porówna zdjęcie z przesłanym „selfie”. Cała operacja potrwa zaledwie kilka chwil! Proces jest też bardzo intuicyjny, a sam system przesyła użytkownikowi krótkie i proste instrukcje. W ten sposób rejestracja nowego numeru na kartę jest jeszcze łatwiejsza.
Wideoweryfikacja to jedna z najczęściej stosowanych metod uwierzytelnienia tożsamości i niesie za sobą szereg korzyści. Pierwszą jest oczywiście wygoda i bezpieczeństwo, ale na tym zalety rozwiązania się nie kończą. Innowacyjny algorytm identyfikuje użytkownika na podstawie zdjęcia i tzw. Liveness Check, który sprawdza, czy ma do czynienia z prawdziwą osobą. Identyfikacja przebiega w sposób intuicyjny i można ją wykonać w kilku prostych krokach, bez konieczności wychodzenia z domu. System weryfikacji realizowany jest przy współpracy z Autopay, polskim fintechem oferującym ekosystem rozwiązań płatniczych dla biznesu i klientów indywidualnych.
Z podobnych usług korzystają chociażby banki i instytucje finansowe, co potwierdza wysoki stopień bezpieczeństwa przesyłanych danych. I co ważne, algorytmy weryfikacji zdalnej są bardzo precyzyjne, dzięki czemu ryzyko błędu jest niemal wyeliminowane.
Więcej informacji o usłudze i dostępnych sposobach rejestracji numeru na kartę w T-Mobile można znaleźć na stronie https://www.t-mobile.pl/zarejestruj.
Autopay
Autopay to polska spółka technologiczno-finansowa założona w 1999 roku w Sopocie. Powstała jako wspólne przedsięwzięcie dwóch studentów zafascynowanych nowymi technologiami, którzy do dzisiaj zasiadają we władzach spółki. Z usług Autopay korzysta ponad 10 mln osób miesięcznie - płacąc za zakupy przez internet, regulując online swoje rachunki, doładowując telefon online, autoryzując płatność SMSem, płacąc automatycznie za autostrady w Polsce czy kupując elektroniczne winiety do Austrii, Czech, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii i Węgier. Z produktów Autopay korzysta też ponad 50 tys. firm prowadzących biznes online. Misją marki parasolowej Autopay jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami. Odnalezienie nowego poziomu wygody, intuicyjności, automatyzacji.
Inne artykuły

15.04.2025Mateusz Marciniak
W T-Mobile na kartę potwierdzisz tożsamość za pomocą „selfie”

14.04.2025Jakub Chajdak
Rodzina smartfonów Google Pixel już w T-Mobile – po raz pierwszy w naszej...

10.04.2025Mateusz Marciniak
Znajdź swój rytm z Magenta Moments i wygraj podwójny karnet na Audioriver...
