
Wirtualny asystent w zasięgu ręki – T-Mobile oferuje w swojej aplikacji nową usługę Magenta AI od Perplexity

23.06.2025Mateusz Marciniak
W dynamicznie rozwijającym się świecie, zaufanie do nowych technologii staje się kluczowe. W T-Mobile wierzymy, że można je budować tylko poprzez wprowadzanie na rynek bezpiecznych oraz rzetelnych narzędzi. Dlatego, jako lider innowacji, korzystając z naszych globalnych doświadczeń w ramach grupy Deutsche Telekom, prezentujemy nową usługę – wynik naszej współpracy z Perplexity – Magenta AI. Ten wirtualny asystent bazujący na AI, dostępny w aplikacji „Mój T-Mobile”, zapewnia niezawodne wsparcie oraz gwarancję bezpieczeństwa i wiarygodności praktycznie od samego początku.
Każdego dnia zapewniamy naszym klientom tylko najlepsze doświadczenia. Dlatego też na początku tego roku, w ramach programu Magenta Moments, zapewniliśmy im bezpłatną roczną subskrypcję Perplexity Pro – zaawansowanego narzędzia wyszukiwania konwersacyjnego, zapewniającego precyzyjne i bezpośrednie odpowiedzi na złożone pytania. Kontynuując nasze globalne partnerstwo z Perplexity i przygodę ze sztuczną inteligencją, nasi klienci będą mogli teraz skorzystać z nowego narzędzia, czyli Magenta AI – wirtualnego asystenta, dostępnego w aplikacji „Mój T-Mobile”.
W stronę rozwiązań AI
Inwestowanie w sztuczną inteligencję to naturalny krok w realizacji misji T-Mobile jako pioniera i dostawcy innowacji cyfrowych. Choć dostrzegamy potencjał tkwiący w sztucznej inteligencji, chcemy mieć pewność, że klienci mogą korzystać z jej narzędzi nie tylko łatwo, ale przede wszystkim bezpiecznie i niezawodnie – tak jak już od ponad roku korzystają z naszej najlepszej sieci 5G Bardziej.
W T-Mobile dostarczamy najlepsze doświadczenia i odważnie przełamujemy wszelkie bariery komunikacyjne i technologiczne, do czego zachęcamy również naszych klientów. Chcemy pokazać, jak największej liczbie użytkowników, że narzędzia oparte na sztucznej inteligencji mogą być pomocne w codziennym życiu. Asystenci AI, którzy kiedyś wydawali się „ekskluzywną usługą”, teraz są dostępni dla każdego. Magenta AI to kolejna unikalna propozycja oparta na naszym globalnym doświadczeniu, która pozwoli naszym użytkownikom być bliżej świata i swoich zainteresowań. Teraz każdy może spróbować zadawać pytania swojemu asystentowi, szukając odpowiedzi na swoje pytania. To naprawdę ułatwia codzienne życie - mówi Goran Markovic, członek zarządu T-Mobile Polska, dyrektor ds. B2C.
Łatwy, bezpieczny i szybki dostęp do informacji
Wirtualny asystent Magenta AI będzie dostępny bezpłatnie i bez konieczności pobierania dodatkowego oprogramowania – wystarczy dostęp do aplikacji „Mój T-Mobile”. Dzięki zintegrowaniu wyszukiwarki Perplexity, pozwoli on użytkownikom swobodnie wyszukiwać odpowiedzi na nurtujące ich kwestie, bazując oczywiście na wiarygodnych źródłach. A to nie koniec, bo w przyszłości planowane jest rozszerzenie funkcji wirtualnego asystenta o pomoc w obsłudze konta, umów i płatności abonentów T-Mobile.
Nasze partnerstwo z T-Mobile daje jeszcze lepsze odpowiedzi dla większej liczby osób. Zasilana przez Perplexity, Magenta AI ułatwia każdemu znalezienie jasnych odpowiedzi i daje możliwość nauczenia się czegoś nowego każdego dnia. Razem pomagamy użytkownikom odkrywać technologię z pewnością i zaufaniem, pokazując, że sztuczna inteligencja może być zarówno przejrzysta, jak i bezpieczna – powiedział Ryan Foutty, wiceprezes ds. biznesowych w Perplexity.
W Polsce usługa dostępna jest dla klientów T-Mobile od 23 czerwca. Wystarczy zaktualizować aplikację „Mój T-Mobile”.
W stronę rozwiązań AI
Inwestowanie w sztuczną inteligencję to naturalny krok w realizacji misji T-Mobile jako pioniera i dostawcy innowacji cyfrowych. Choć dostrzegamy potencjał tkwiący w sztucznej inteligencji, chcemy mieć pewność, że klienci mogą korzystać z jej narzędzi nie tylko łatwo, ale przede wszystkim bezpiecznie i niezawodnie – tak jak już od ponad roku korzystają z naszej najlepszej sieci 5G Bardziej.
W T-Mobile dostarczamy najlepsze doświadczenia i odważnie przełamujemy wszelkie bariery komunikacyjne i technologiczne, do czego zachęcamy również naszych klientów. Chcemy pokazać, jak największej liczbie użytkowników, że narzędzia oparte na sztucznej inteligencji mogą być pomocne w codziennym życiu. Asystenci AI, którzy kiedyś wydawali się „ekskluzywną usługą”, teraz są dostępni dla każdego. Magenta AI to kolejna unikalna propozycja oparta na naszym globalnym doświadczeniu, która pozwoli naszym użytkownikom być bliżej świata i swoich zainteresowań. Teraz każdy może spróbować zadawać pytania swojemu asystentowi, szukając odpowiedzi na swoje pytania. To naprawdę ułatwia codzienne życie - mówi Goran Markovic, członek zarządu T-Mobile Polska, dyrektor ds. B2C.
Łatwy, bezpieczny i szybki dostęp do informacji
Wirtualny asystent Magenta AI będzie dostępny bezpłatnie i bez konieczności pobierania dodatkowego oprogramowania – wystarczy dostęp do aplikacji „Mój T-Mobile”. Dzięki zintegrowaniu wyszukiwarki Perplexity, pozwoli on użytkownikom swobodnie wyszukiwać odpowiedzi na nurtujące ich kwestie, bazując oczywiście na wiarygodnych źródłach. A to nie koniec, bo w przyszłości planowane jest rozszerzenie funkcji wirtualnego asystenta o pomoc w obsłudze konta, umów i płatności abonentów T-Mobile.
Nasze partnerstwo z T-Mobile daje jeszcze lepsze odpowiedzi dla większej liczby osób. Zasilana przez Perplexity, Magenta AI ułatwia każdemu znalezienie jasnych odpowiedzi i daje możliwość nauczenia się czegoś nowego każdego dnia. Razem pomagamy użytkownikom odkrywać technologię z pewnością i zaufaniem, pokazując, że sztuczna inteligencja może być zarówno przejrzysta, jak i bezpieczna – powiedział Ryan Foutty, wiceprezes ds. biznesowych w Perplexity.
W Polsce usługa dostępna jest dla klientów T-Mobile od 23 czerwca. Wystarczy zaktualizować aplikację „Mój T-Mobile”.
Inne artykuły

23.06.2025Mateusz Marciniak
Wirtualny asystent w zasięgu ręki – T-Mobile oferuje w swojej aplikacji nową...

18.06.2025Anna Morawiec
T-Mobile wśród liderów ESG! Firma została doceniona w konkursach branżowych
