Stare telefony działają cuda - T-Mobile i Szlachetna Paczka znów łączą siły, by pomagać
5.11.2025Mateusz Marciniak
Już po raz trzeci T-Mobile i Szlachetna Paczka wspólnie udowadniają, że nawet coś tak niepozornego jak stary telefon może zmienić czyjeś życie. W najnowszej odsłonie kampanii „Stare Telefony Działają Cuda” każdy stary, niepotrzebny telefon oddany do recyklingu w salonach T-Mobile staje się symboliczną cegiełką – przyczyniając się do wsparcia osób dotkniętych ubóstwem. Im więcej zebranych urządzeń, tym większą pomoc T-Mobile przekaże na rzecz Szlachetnej Paczki - nawet 1 000 000 zł.
Ubóstwo często izoluje. Badania przeprowadzone przez Stowarzyszenie WIOSNA pokazują, że aż 74% podopiecznych Szlachetnej Paczki dzięki otrzymanej pomocy otworzyło się na relacje z innymi, a 62% zaczęło wychodzić z domu, uczestniczyć w różnych wydarzeniach i spotkaniach[1]. T-Mobile, jako marka, która przełamuje bariery w komunikacji, wspiera działania, które przywracają bliskość i nadzieję.
W T-Mobile wierzymy, że technologia powinna zbliżać ludzi, a nie dzielić. Dlatego każdego dnia konsekwentnie burzymy bariery - te cyfrowe, społeczne i emocjonalne. Kampania „Stare Telefony Działają Cuda” to dla nas coś więcej niż CSR – to realna zmiana, którą możemy współtworzyć razem z naszymi pracownikami, klientami. Dzięki ich zaangażowaniu i wsparciu Szlachetnej Paczki, wspólnie przywracamy ludziom wiarę w siebie, w innych i w lepsze jutro – mówi Maximiliano Bellassai, Członek Zarządu T-Mobile Polska, Dyrektor ds. B2C.
W tym roku kampanii towarzyszy wyjątkowy klip inspirowany prawdziwą historią chłopca, który z powodu trudnej sytuacji materialnej niemal porzucił swoją pasję. Dzięki otrzymanej Szlachetnej Paczce mógł jednak dalej realizować marzenia.
Do współpracy przy utworze promującym kampanię T-Mobile zaprosił Vito Bambino oraz Zespół Pieśni i Tańca „Śląsk” im. Stanisława Hadyny. Efektem jest poruszający videoklip i muzyczne połączenie dwóch światów – tradycji i nowoczesności, które niosą przesłanie nadziei i siły wspólnoty.
Klip w pełnej wersji można obejrzeć poniżej:
Dostępna jest również jego krótsza, 60-sekundowa wersja:
Magenta Moments – pomaganie na wyciągnięcie ręki
W ramach kampanii „Stare telefony działają cuda” po raz pierwszy została uruchomiona również specjalna akcja w programie Magenta Moments. Każdy Magentowy VIP korzystający z naszego programu, odblokowując ofertę w aplikacji, przekazuje 50 Serc, które zostaną zamienione na realne wsparcie dla potrzebujących. Celem jest zebranie aż 5 milionów Serc w ciągu dwóch miesięcy, co przełoży się na 100 000 złotych wsparcia dla szczytnego celu Szlachetnej Paczki.
Tegoroczna odsłona kampanii obecna będzie w digitalu, Social Mediach oraz kinach. Komunikację przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience. Za ideę, strategię i realizację kampanii odpowiadała agencja VML. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działaniami BTL - agencja ARC (Grupa Publicis).
Więcej szczegółów jak można zaangażować się w akcję „Stare telefony działają cuda” znajduje się na stronie https://www.t-mobile.pl/szlachetnapaczka.
W T-Mobile wierzymy, że technologia powinna zbliżać ludzi, a nie dzielić. Dlatego każdego dnia konsekwentnie burzymy bariery - te cyfrowe, społeczne i emocjonalne. Kampania „Stare Telefony Działają Cuda” to dla nas coś więcej niż CSR – to realna zmiana, którą możemy współtworzyć razem z naszymi pracownikami, klientami. Dzięki ich zaangażowaniu i wsparciu Szlachetnej Paczki, wspólnie przywracamy ludziom wiarę w siebie, w innych i w lepsze jutro – mówi Maximiliano Bellassai, Członek Zarządu T-Mobile Polska, Dyrektor ds. B2C.
W tym roku kampanii towarzyszy wyjątkowy klip inspirowany prawdziwą historią chłopca, który z powodu trudnej sytuacji materialnej niemal porzucił swoją pasję. Dzięki otrzymanej Szlachetnej Paczce mógł jednak dalej realizować marzenia.
Do współpracy przy utworze promującym kampanię T-Mobile zaprosił Vito Bambino oraz Zespół Pieśni i Tańca „Śląsk” im. Stanisława Hadyny. Efektem jest poruszający videoklip i muzyczne połączenie dwóch światów – tradycji i nowoczesności, które niosą przesłanie nadziei i siły wspólnoty.
Klip w pełnej wersji można obejrzeć poniżej:
Dostępna jest również jego krótsza, 60-sekundowa wersja:
Magenta Moments – pomaganie na wyciągnięcie ręki
W ramach kampanii „Stare telefony działają cuda” po raz pierwszy została uruchomiona również specjalna akcja w programie Magenta Moments. Każdy Magentowy VIP korzystający z naszego programu, odblokowując ofertę w aplikacji, przekazuje 50 Serc, które zostaną zamienione na realne wsparcie dla potrzebujących. Celem jest zebranie aż 5 milionów Serc w ciągu dwóch miesięcy, co przełoży się na 100 000 złotych wsparcia dla szczytnego celu Szlachetnej Paczki.
Tegoroczna odsłona kampanii obecna będzie w digitalu, Social Mediach oraz kinach. Komunikację przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience. Za ideę, strategię i realizację kampanii odpowiadała agencja VML. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działaniami BTL - agencja ARC (Grupa Publicis).
Więcej szczegółów jak można zaangażować się w akcję „Stare telefony działają cuda” znajduje się na stronie https://www.t-mobile.pl/szlachetnapaczka.
[1] Dane pochodzą z raportu "Czy Szlachetna Paczka coś zmienia" opublikowanego w 2023 roku.
Inne artykuły
.png&w=3840&q=75)
5.11.2025Mateusz Marciniak
Stare telefony działają cuda - T-Mobile i Szlachetna Paczka znów łączą siły, by...

4.11.2025Mateusz Marciniak
Wejdź do gry i wygraj PlayStation 5 Pro w konkursie Magenta Moments!

